HORARIOS DO CENTRO

HORARIO DE SECRETARÍA

• Todos os días lectivos en horario de 09:15 a 14.00h.

HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS

• Os martes de 16:00 a 17:00 horas, previa petición de cita a cada tit@r ou profes@r. En caso de non poder acudir neste horario, cada familia deberá poñerse en contacto con cada tit@r para atopar outro momento adecuado para todos, e así poder falar do seu fill@.

HORARIO DA BIBLIOTECA ESCOLAR

• Todos os días lectivos, de outrubro a maio, en horario de tarde de 16:00 a 17:00 horas para ler, consultar ou traballar. O alumnado de menor idade, sen autonomía para a lectura e o traballo individual, está acompañado por un familiar.
  •  O horario de empréstitos está establecido no horario de mañá para cada aula.

HORARIO DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

• Todos os días lectivos de outubro a maio de 16:00 a 18:00 horas, seguindo un calendario establecido ao comenzo do curso, no que, cada familia, anota aos fill@s na actividade e horario que lle conveña.

HORARIO DO COMEDOR

• Todos os días lectivos de 14:15 a 16:00 horas. Para anotarse ao comedor terán que poñerse en contacto coa empresa de catering ARUME no correo electónico "soporteapp@colechef.com" ou no teléfono 607634413.

HORARIO DA AULA MATINAL

• Todos os días lectivos de 07:30 a 09:15 horas.

HORARIO DA AULA DE TARDE

• Todos os días lectivos de 16:00 a 18:00 horas.