Entroido

Entroido.

O venres día 21 de febreiro de 2020, tivemos o entroido na escola. Este ano foi un entroido saudable, xa que estamos traballando co Proyecto Eramus+ a importancia de unha alimentación sa e saudable. Este ano voltamos a saír a rúa cun desfile fantástico.Cada curso elexiu o seu disfraz con moitos alimenticios.

A importancia das verduras representadas polo alumnado de 3 anos.

Os utensilios de cociña, tan necesarios para cociñar foron representados polo alumnado de 4 anos.

Para facer un uso axeitado dos utensilios de cociña, o alumnado de 5 anos convertíronse en grandes cociñeiros/as.

O alumnado de 1º eran as sementes tan importantes para prantar na nosa horta froitas, verduras, cereais, etc...

O alumnado de 2º representaros unha froita riquísima, as uvas.

E seguindo coas froitas O alumnado de 3º transformáronse en fresas deliciosas.

O alumnado de 4º decidiu representar as zenorias, unha verdura imprescindible na nosa dieta saudable.

Tamén tivemos panadeiros con moita experiencia, que foron os alumnos e alumnas de 5º. Eles ensinaronnos a importancia do pan na nosa dieta.

e para rematar o alumnado de 6º, con todas as froitas, verduras e sementes elaborou unha axeitada Pirámide de alimentos axeitada ao noso Proxecto e para que tod@s tomemos conscicencia de unha alimentación sá e saudable.

Despois do desfile e xa no centro, disfrutamos da tradicional cuchipanda de entroido con filloas, orellas e suculentos manxares preparados polas familias, ás que lles temos que agradecer a súa colaboración con estas delicias.

Carnival

On February  21st we had the carnaval aprty at school. This year it was a “healthy carnaval”, as we are working with the Erasmus Project “Happy and Healthy Lifestyle”. Every grade chose their costumes related to food.

3 yeard old students were different vegetales, 4 years kitchen tolos, 5 years were great chefs. In primary, 1st grade were differet sedes to grow in our vegeable garden, 2nd grade were a delicious fruit “grapes”, 3rd grade strawberries, 4th grade were so important vegeable as carrots,. We also had incredible bakers in 5th grade. And with all these fruits,seed and others, 6th grade created their costume, “food pyramids”.

After the parade that we did, we enjoyed our tradiional “chupipanda” with some traditional carnaval dishes.