Formación para mestres e familias.

Experiencias Mindfulness

para mestres e familias.

Como mestr@, pai/nai se queremos investigar e saber máis sobre Mindfulness, a continuación dispoñemos de algúns contidos, que poden resultar sinxelos e de interese.

1. Beneficios do Mindfulness e 5 exercicios de relaxación para nen@s, da canle Recursos Aula.

2. Explicación de Mindfulness e 8 exercicios para nen@s da canle Meditación guiada Elefante Zen.

3. Mindfulness contra o estrés de Patricia Díaz-Caneja.

4.21 Exercicios de Mindfulnespara nen@s,do Instituto Nacional de Neurociencia de México .

5. A importancia do Mindfulness na etapa de Educación Infantil. Unha reflexión de Elisenda Pallás e Joost Scharremberg.

6. Nenos felices, tranquilos e relaxados é unha proposta de Rebeca Lafuente sobre Mindfulness con recursos interesantes para Educación Infantil e Primaria.

7. 126 Dinámicas de Educación Emocional é un blog de  Fernando Navarro, onde a Educación Emocional é un pilar fundamental para o día a día de un docente ou de unha familia. Contén recursos interesantes para Educación Infantil e Primaria.

8. Técnicas de Relaxación para nen@s é un blog con pequenos vídeos para traballar a relaxación, os distintos tipos de respiración.

9. Vídeo de Meditación guiada para dormir. Este vídeo é un conto para que o alumnado consiga durmir profundamente...

10. Vídeo de Meditación  para dormir:  Este vídeo é un conto para que o alumnado consiga durmir profundamente...

11. 5 Xogos que potencian a Atención e a Percepción Visual... Este vídeo mostranos 5 vídeos con materiais que potencian a atención e a percepción visual do alumnado.

11. Técnicas de Relaxación para nen@s é un blog con xogos de relaxación para aprender a xertionar os distintos tipos de emocións e sentimentos: rabia, tristeza, frustración, inseguridade...