Poemas Acrósticos e Imaxes de Tui. Actividade 3º Ano Erasmus+

Poemas Acrósticos e Imaxes de Tui.

Actividade 3º Ano Erasmus+

Con motivo da ampliación do Proxecto Eramus+ un ano máis, por mor da situación vivida durante o curso pasado, o alumnado do CEIP Nº2 de Tui ao igual que os compañeiros das outras escolas, debuxamos e pintamos os elementos que máis nos chaman a atención de Tui e tamén creamos poemas acrósticos. Estes foron os seleccionados é enviados a Armagh para elaborar un vídeo conxunto de todas as escolas.

Pero aínda que as anteriores foron as seleccionadas o traballo feito polo noso alumnado foi incrible. Así que aquí vos deixamos fermosas imaxes de Tui, que paga a pena ver.

Tamén está a vosa disposición, na biblioteca do centro o libro que fixemos entre todos, coas vosas bonitas imaxes. Alí podedes ollalo coas vosas familias.

Moitísimas gracias a todo o alumnado, profesorado, etc...por facer posibles iniciativas coma esta.

Acrostic poems and Tui images

The following pictures, are an example of some marvelous creations that children  from our school  create. This was an Erasmus+ Project activity in which children from the different schools of the projects had to create some acrostics or images of their favourite landscapes or monuments. These ones where selected and sent to Armagh to create a cooperative video.