Mindfulness. Escoita Activa

Mindfulness

O Sentido do Oído.

Escoita Activa.

Durante a semana do 1 ao 5 de marzo de 2021, a atención plena tivo como obxectivo pararse na conciencia do que se escoita, escoitando soamente o que se atopa nese intre. Dende unha posición cómoda e tranquila tivemos que respirarescoitar sons e identificalos.

O venres día 5 de marzo, levamos a cabo unha actividade conxunta no centro, de Escoita Activa. Realizouse para todo o alumnado en horario de 12:45h a 13:15h, dentro do desenvolvemento de Mindfulness, que se está a levar a cabo no centro, con motivo do Proxecto Erasmus+.

A actividade consistiu en discriminar auditivamente os sons de música tradicional que escoitaban e reflexalos nunha ficha, ben debuxando, pegando ou escribindo o seu nome. Tivemos sonido de guitarra, gaita, acordeón, pandereta, tambor e triángulo. Unha actividade estupenda, que nos axuda a continuar desenvolvendo a atención plena, a relaxación e a escoita activa dentro do Mindfulness.

Moitas grazas á toda a comunidade educativa por colaborar en iniciativas coma esta.

Hearing (Mindfulness)

From 1st to 5th of March, our main objective was the hearing awareness, so children had to focus on the present sound.

On Friday 5th, all school community participated in a game where Rami, our music teacher, played different traditional instruments in different parts of the school and we had to draw, write or paste images, depending on the age, of the instruments that we heard. The instruments were the guitar, the bagpipe, the accordion, the tambourine, the drums and the triangle. It was a great activity that helped us to continue our relaxing and learning of the Mindfulness practice.