Tarea Erasmus+

Grandes deportistas tudenses

Grandes deportistas tudenses.

@s alumn@s de 5º e 6º investigamos sobre os/as deportistas máis importantes de Tui. Sabemos que son moit@s, nós tivemos a sorte de contactar con moitos deles, conseguimos entrevistalos e fixemos por grupos a terceira tarefa deste curso, para o Proxecto Erasmus+ que estamos a levar a cabo no centro, un "Popplet" coa información máis importante sobre eles/as. Foi unha experiencia incrible.

Pincha enriba do nome de cada deportista para velo en grande.

Alvaro Pino.

Ciclista.

Enrique Miguez

Piragüismo

Manuel Garrido

Piragüismo

Nuria Dominguez

Remo

Marisa Giraldez

Bádminton

María González

Remo

Alvaro Rodríguez.

Corredor de Cross

Lara Feijoo.

Piragüismo.

Juan Carlos Lorenzo Pimentel.Piragüismo.

Diego Rocha.

Futbolista

Javi Niño.

Baloncesto

.

Andrea González.

Padel

O Ceip Nº2 un centro Erasmus+. Paneles Erasmus+.

O Ceip Nº2 un centro Erasmus+

Paneles Erasmus+

Con motivo do Proxecto Erasmus+ que se está a levar a cabo no noso centro este ano, propuxemos para avanzar no proxecto, estudar os centros e o entorno cultural dos socios amigos do mesmo. Estudiamos o entorno dos colexios:

• Christian Brothers 'Primary School Armagh Irlanda do norte (Centro Coordinador).
  • Instituto Comprensivo Varese 2 Italia.
  • Colegio de Educación Infantil y primaria Nº9 Las Culturas de Torrevieja España.
  • Bunscoil Sancta Maria Synge Street Dublin Irlanda.
  • Agrupamento de Escolas da Zona Urbana da Figueira da Foz Portugal.
  • Ceip Plurilingüe Nº2 de Tui.

Para isto, durante o 1º Trimestre e parte do segundo, todo o colexio traballou duro e acadamos este gran resultado.

@s nen@s de Educación Infantil foron os encargados de estudar e pintar as bandeiras dos países socios, que situamos nos teitos do pasillo central da escola.

@s nen@s de foron os encargados de situar as escolas no mapa de europa.

@s nen@s de 2º,3º e 4º foron os encargados de estudar as escolas asociadas e o seu entorno e presentalas en paneis.

@s nen@s de 5º e 6º foron os encargados de estudar as escolas asociadas e prepararon unha presentación dixital das mesmas.

Descarga aquí el Powerpoint de Torrevieja

Descarga aquí el Powerpoint de Figueira da Foz

Descarga aquí el Powerpoint de Varese

Un traballo increíble que vos deixamos aquí para que o disfrutedes. Moitas grazas a tod@s pola vosa axuda.

Entrevista a Enrique Míguez e Manu Garrido

Con motivo do Proxecto Erasmus+.

No mes de decembro alumnado de 6º do noso colexio, tivo a oportunidade de entrevistar aos padexeiros Enrique Míguez, medalla de bronce nos Xogos Olímpicos dos Anxeles en 1982 e a Manu Garrido Campión do Mundo de Piragüismo.  Aquí vos deixamos o vídeo que forma parte das actividades a levar a cabo neste curso con motivo do Proxecto Erasmus+ " Promovendo un Estilo de Vida Saudable e Feliz".

Moitas gracias a Manu e a Quique, sempre dispostos a colaborar co alumnado do noso centro. Grazas pola aportación da vosa experiencia deportiva e humana.

Vídeos deportivos Erasmus+

Vídeo Torrevieja Copbol

Video Italia Deportes de Neve

Vídeo Dublín Hurling

Vídeo Armagh: Fútbol Gaélico.

Vídeo Portugal: Xogos de Patio.

Vídeo Tui: Deportes en Tui.