Charla "A voz da muller STEM "

O pasado venres 14 de abril, o alumnado de Economía de 1º de bacharelato e 4º da ESO acudiron á charla impartida por Carmen Figueroa, veterinaria e experta en hixiene e seguridade alimentaria, dentro o ciclo de charlas organizadas polo xornal La Voz de Galicia.

Fonte: la Voz de Galicia

Foi unha charla de unha hora de duración onde a ponente falou do seu currículo formativo e laboral, demostrando que non só os estudos determinan o noso futuro profesional, senón que as inquietudes persoais e os gustos e aficcións tamén son determinantes e contribúen á nosa realización persoal e laboral.

Carmen Figueroa estudou en Lugo, licenciándose en Veterinaria pola USC pero o seu interese pola alimentación levouna a crear o blogue "Me alimento, luego existo". Antes adicouse á investigación científica (estudo de enfermidades neurodexenerativas e investigación no Departamento de Oncoloxía e Hematoloxía da Universidade de Columbus en EEUU), á revisión lingüística de publicacións científicas, a diversas cuestións de saúde alimentaria e saúde pública, implantación de sistemas de xestión de calidade no ámbito empresarial e xestión da súa propia empresa consultora, sendo tamén auditora e profesora en ciclos de Hostelaría e Turismo, diversificando así enormemente a súa formación inicial como veterinaria.

A traxectoria referida culmina coa creación da súa propia empresa, coa que actualmente está a levar a cabo diversos proxectos como este do que desfrutamos no noso centro, a divulgación da importancia das actividades científicas fronte á desinformación e as "fake news".

Fonte: la Voz de Galicia

Enlace á charla na páxina de Facebook do programa Prensa-Escuela