Departamento de Economía

O departamento está formado por 1 profesor. As materias que se imparten son as correspondentes ós seguintes estudios

1º BACHARELATO 2º BACHARELATO 3º de ESO
• Economía • Economía e organización de empresas Obradoiro de iniciativas emprendedoras

Exames Selectividade:

2006.pdf, 2005.pdf, 2004.pdf , 2003.pdf , 2002.pdf , 2001.pdf

Novas normas - Economía e organización de empresas

Contido mínimos - 1º e 2º de Bacharelato

Programación - curso 2006 - 2007

LIGAZÓNS DE INTERESE

Charla "A voz da muller STEM "

O pasado venres 14 de abril, o alumnado de Economía de 1º de bacharelato e 4º da ESO acudiron á charla impartida por Carmen Figueroa, veterinaria e experta en hixiene e seguridade alimentaria, dentro o ciclo de charlas organizadas polo xornal La Voz de Galicia.

Fonte: la Voz de Galicia

Foi unha charla de unha hora de duración onde a ponente falou do seu currículo formativo e laboral, demostrando que non só os estudos determinan o noso futuro profesional, senón que as inquietudes persoais e os gustos e aficcións tamén son determinantes e contribúen á nosa realización persoal e laboral.

Carmen Figueroa estudou en Lugo, licenciándose en Veterinaria pola USC pero o seu interese pola alimentación levouna a crear o blogue "Me alimento, luego existo". Antes adicouse á investigación científica (estudo de enfermidades neurodexenerativas e investigación no Departamento de Oncoloxía e Hematoloxía da Universidade de Columbus en EEUU), á revisión lingüística de publicacións científicas, a diversas cuestións de saúde alimentaria e saúde pública, implantación de sistemas de xestión de calidade no ámbito empresarial e xestión da súa propia empresa consultora, sendo tamén auditora e profesora en ciclos de Hostelaría e Turismo, diversificando así enormemente a súa formación inicial como veterinaria.

A traxectoria referida culmina coa creación da súa propia empresa, coa que actualmente está a levar a cabo diversos proxectos como este do que desfrutamos no noso centro, a divulgación da importancia das actividades científicas fronte á desinformación e as "fake news".

Fonte: la Voz de Galicia

Enlace á charla na páxina de Facebook do programa Prensa-Escuela

ALUMNOS E ALUMNAS DE ECONOMÍA, NO VI EMPRENDE XOVE MINIMARKET

PRESENTACIÓN DOS PROXECTOS EMPRESARIAIS DO ALUMNADO DE ECONOMÍA, NO VI EMPRENDE XOVE MINIMARKET, ORGANIZADO POLA ASOCIACIÓN DE XÓVENES EMPRESARIOS DE FERROLTERRA.

Os nosos alumnos e alumnas elaboraron distintos proxectos empresariais que presentaron nunha gala final, na que tamén participaron outros 13 centros educativos da zona de Ferrolterra. De entre os 50 proxectos presentados, os equipos do IES de Fene recibiron o premio ao MELLOR PROXECTO DE RESPONSABILIDADE SOCIAL EMPRESARIAL, dotado con 250 €, para o proxecto ECOCLOTHES, e tamén o premio ao MELLOR PROXECTO OU IDEA EMPRESARIAL da ESO e BACHARELATO, dotado con 500 €, para o proxecto O NOSO FOGAR.

Noraboa ao noso alumnado!!!!

Enlaces á noticia en Diario de Ferrol  --  Galica Ártabra Dixital

Neste vídeo podedes ver un pequeno resume da presentación que fixeron dos seus proxectos.

Conferencia sobre economía o 19 de marzo. Título: EMPRENDER

0 próximo martes día 19 de marzo de 9:15 a 10:05 hrs terá lugar no salón de actos do edificio de F.P unha conferencia sobre economía coa temática, EMPRENDER aqueles compañeiros/as que desexen asistir cos alumnos/as comunicádeo o equipo directivo.