Departamento de Matemáticas

O departamento está formado por 1 profesor e 3 profesoras.  As materias que se imparten son as correspondentes ós seguintes estudios:

1º ESO 2º ESO
• Matemáticas • Matemáticas
3º ESO 4º ESO
• Matemáticas • Matemáticas
1º BACHARELATO 2º BACHARELATO
• Matemáticas I
• Matemáticas aplicadas ás Ciencias Sociais I
• Matemáticas II
• Matemáticas aplicadas ás Ciencias Sociais II
• Métodos estatísticos e numéricos
EDUCACIÓN DE ADULTOS
NIVEL III – MÓDULOS I, II
EDUCACIÓN DE ADULTOS
NIVEL III – MÓDULOS III, IV
• Ámbito tecnolóxico-matemático • Ámbito tecnolóxico-matemático
FP Básica

•  Mantemento de Vehículos e Fabricación e Montaxe

Plan Proxecta no IES de Fene - curso 2015-2016

Este curso, desde o Departamento de Matemáticas, volvemos traballar cos alumnos de 2º de ESO e FP Básica en dous programas, "Consumópolis" e "365 días de respecto e igualdade", dentro do plan Proxecta, que é unha iniciativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria en colaboración con diferentes organismos, dirixida a fomentar a innovación educativa nos centros a través de programas que desenvolvan de xeito paralelo as competencias básicas e a educación en valores.

Para desenvolver "Consumópolis", traballouse con 22 estudantes de 2º ESO, que tiveron que superar unha primeira fase participando nun concurso on line sobre o consumo, e despois nunha segunda fase, tiveron que elaborar unhos vídeos que reflectiran as diferencias entre os hábitos de  consumo dependendo da cultura e do país, e unhas memorias finais do proxecto en xeral. Parece bastante importante con este tempo de crise e recortes, sobre todo no noso ámbito, o educativo, concienciar ao alumnado sobre a relevancia dun consumo responsable, non só polo aspecto económico senon tamén para promocionar un consumo saúdable e sostible. Deste xeito podemos conseguir ser persoas responsables e cun estilo de vida más axeitado ao noso tempo.

En canto a "Por 365 días de respecto e igualdade: prevención da violencia de xénero no ámbito educativo", o traballo se fixo con todos os alumnos de FP Básica, e tivo como obxectivo principal proporcionarlles áos nosos alumnos e alumnas, formación e ferramentas que lles permitan coñecer e recoñecer a violencia contra as mulleres, e actuar na súa prevención, fomentando a autoestima, a autonomía, o coñecemento da construción social das súas identidades sexuais e a asignación de roles, para poder traballar na eliminación de estereotipos sexistas e de falsas crenzas.

Aquí se amosan as memorias e os vídeos elaborados polos alumnos de 2º de ESO de "Consumópolis":

Memoria DANESALIAL

Memoria The A Team

Memoria Las poderosas

(Os restantes vídeos serán engadidos en breve)

PLAN PROXECTA

Este curso, desde o Departamento de Matemáticas, traballamos cos alumnos de 1º, 2º, 3º de ESO e FP Básica en dous programas, "Consumópolis" e "Salvavidas", dentro do plan Proxecta, que é unha iniciativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria en colaboración con diferentes organismos, dirixida a fomentar a innovación educativa nos centros a través de programas que desenvolvan de xeito paralelo as competencias básicas e a educación en valores.

Para desenvolver "Consumópolis", traballouse con 22 alumnos de 1º ESO e 17 de 2º ESO, que tiveron que superar unha primeira fase participando nun concurso on line sobre o consumo, e despois nunha segunda fase, tiveron que elaborar unhos carteis que reflectiran a evolución do consumo desde os anos 80 ata a actualidade, e unhas memorias finais do proxecto en xeral. Parece bastante importante con este tempo de crise e recortes, sobre todo no noso ámbito, o educativo, concienciar aos alumnos sobre a relevancia dun consumo responsable, non só polo aspecto económico senon tamén para promocionar un consumo saúdable e sostible. Deste xeito podemos conseguir ser persoas responsables e cun estilo de vida más axeitado ao noso tempo.

En canto a "Salvavidas", o traballo se fixo con 18 alumnos de 3º ESO e 10 alumnos de FP Básica, e o obxectivo central  foi a creación dun proxecto interdisciplinario que traballe a doazón e o transplante de órganos desde diferentes perspectivas, de modo que o alumnado sexa capaz de valorar os beneficios para a cidadanía do fomento da doazón de órganos. Pensamos que un dos aspectos máis importantes para a toma de conciencia da importancia de doar órganos é unha sociedade informada, por iso dar resporta ás inquietudes que aparecen sobre esta problemática aféctanos a todos, e tamén á comunidade educativa, e por iso, nos pareceu interesante participar neste proxecto.

Aquí se amosan as memorias e carteis dos traballos feitos polos distintos grupos de 1º e 2º de ESO de "Consumópolis":

Memoria 5 fantásticos Memoria Littlegenius Memoria Nanearsali Memoria Strongers

Memoria Marte Memoria Mercurio Memoria Saturno

Canguro matemático

O día 23 de marzo 28 alumnos e alumnas do IES de Fene participaron na decimosétima edición do concurso Canguro Matemático.

Despois de repartir as follas nas que había que escribir as respostas e indicar as normas do concurso, abrimos o sobre pechado e a proba deu comezo ás 16:30 horas.

A proba consiste en 30 preguntas tipo test de dificultade crecente divididas en tres bloques de 10 preguntas. O tempo asignado para a proba é dunha hora e quince minutos. Este ano só participaron os cursos impares do instituto, xa que asistiu alumnado de 1º e 3º da ESO e de 1º de Bacharelato. Os asistentes recibiron un obsequio pola súa participación. Agardamos que o alumnado se anime a participar de novo en anos próximos!

Se desexades ver probas doutros anos ou ter máis información do concurso, acudide á páxina web do mesmo: