Grego

Departamento de Grego - Cultura clásica

¿Que é un? ¿E que non é? O home é o soño dunha sombra.
Píndaro.

O departamento está formado por unha profesora. As materias que se imparten son as correspondentes ós seguintes estudios:

ESO 4º ESO
• Cultura clásica • Cultura clásica
1º BACHARELATO 2º BACHARELATO

• Grego I

• Latín I

• Grego II

• Latín II

LIGAZÓNS DE INTERESE

Programación didáctica 2021-2022

Grego 1º BACH                                           Grego 2º BACH

V Olimpiada de Traducción de Textos Clásicos (Latín e Grego)

Dous alumnos de 2º de bacharelato, Silvia Altonaga Iglesias e Mario López Freire participaron na V Olimpiada de Traducción de Textos Clásicos (Latín e Grego) celebrada en Santiago de Compostela o pasado mes de abril.

Silvia obtivo o terceiro premio de Traducción de Textos Gregos, entregado o 15 de maio na facultade de Filoloxía da USC e dotado con unha coroa de oliveira, unha medalla e 100 euros

Parabéns Silvia!!!

Entrevista en "La Voz de Galicia" a Marina Martínez, gañadora da olimpiada de textos clásicos

No xornal La Voz de Galicia  saiu publicada hoxe 9 de xuño unha entrevista con Marina Martínez, alumna de 2º de bacharelato de este instituto e gañadora recentements da olimpiada de textos clásicos de Galicia.

Acceso á entrevista

I OLIMPIADA DE TEXTOS CLÁSICOS

Tres alumnos de 2º de Bacharelato, J. Carlos García Vega, Marina Martínez Sande e Roberto Rivas Couce, participaron na Primeira Olimpiada de Traducción de Textos Clásicos (Latín e Grego) celebrada en Santiago de Compostela o pasado mes de abirl. Marina resultou gañadora da proba de Grego e recibiu como premio un diploma, unha medalla, unha coroa de olivo e un cheque de 250 euros, premio que lle foi entregado o día 27 de maio na Facultade de Filoloxía da USC. Parabéns, Marina!