Deaprtamento de Música

O departamento está formado por 1 profesora. As materias que se imparten son as correspondentes ós seguintes estudios:

2º ESO 3º ESO
• Música • Música
4º ESO 1º BACHARELATO
• Música • Música I
2º BACHARELATO
• Historia da música

Día Internacional da Paz

O pasado 30 de xaneiro o alumnado de Música de 1º de bacharelato, dirixidos pola súa profesora, Bárbara, ofrecéronnos un pequeno concerto para conmemorar o Día Internacional para a Paz e a Non Violencia, onde o tema estrela foi Imagine. Entre as intérpretes tamén estiveron alumnas de 4º ESO e a nosa compañeira de Filosofía, Navia.

Musiqueando 2023

O pasado xoves 27 de abril celebrouse en todo o país o festival Musiqueando. Esta iniciativa pretende dar visibilidade á música que se fai nas escolas e para iso o alumnado sae á rúa a tocar.

No caso do IES de Fene levamos xa bastantes anos participando nesta iniciativa da man da profesora Bárbara Mourelo e contando sempre coa colaboración do concello de Fene.

Este ano  o alumnado de 2º e 4º de ESO e 1º e 2º de bacharelato baixaron desde o instituto ata a praza do concello para mostrar aos veciños que se achegaron a velos ou que simplemente pasaban por alí, o que aprenden nas clases de Música.

Foi unha mañá marabillosa que encheu de ledicia o centro do concello de Fene.

Enlace á nova no xornal Diario de Ferrol

"Musiqueando" en Fene

"MUSIQUEANDO" EN FENE

O pasado xoves 26 de abril, o alumnado de música do IES de Fene saiu á rúa a tocar e amosar todo o que levan aprendido neste curso; aquí vos deixamos un resumo do día!