CAMPAMENTO DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA NO INGLÉS EN NAVARRA

Un grupo conformado por 23 alumn@s de 2º de ESO do IES Perdouro de Burela disfrutaron do campamento de Inmersión Lingüística no Inglés dentro do programa de becas do MEC para o outono 2011 na localidade de Lekaroz, no albergue Valle de Baztan en Navarra durante unha semana, dende o 27 de novembro ata o 2 de decembro. Realizaron diversos talleres para profundizar na cultura e costumes das tribus nativas norteamericanas dirixidos por monitores canadienses e recibiron clases de inglés impartidas por  profesores nativos de Canadá e do  Reino Unido y de profesores del IES Perdouro en actividades relacionadas coa ecoloxía, medioambiente e biodiversidade. Realizaron unha excursión ao parque natural de Señorío de Bertiz, en Oieregi, onde fixeron unha ruta polo parque, visitaron o xardín botánico e mais Centro de Interpretación da Natureza . Este campamento de inmersión tiña como finalidade o perfeccionamiento da lengua inglesa e da educación para a sostenibilidade. Ao compartir esta experiencia con alumnos do IES Pardo Tavera de Toro (Zamora), xurdiron  lazos de amistade e de colaboración entre ambos grupos que serán difíciles de esquecer.

Está aberto o espazo didáctico de wikispaces para que todos aprecien o realizado antes, durante e despois do campamento no seguinte enlace: