Presentación da revista escolar da Asociación cultural “Os Matos” Maruxía nº 18

O pasado xoves 21 de xuño, na biblioteca do IES Perdouro, Juan Sama, director do IES Perdouro, Miruca Parga, coordinadora do EDNL, e mais o alumnado de 1º de bacharelato presentaron a revista escolar Maruxía nº 18, acompañados por Ramón Blanco e Laura Ramos, ex-alumna do centro.

Esta publicación,  editada polo Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística e pola Asociación Cultural “Os Matos”, ten periodicidade anual e recolle traballos e actividades realizados no centro durante o curso académico. Nesta ocasión, a revista contou cun novo equipo de redacción e maquetación formado polo alumnado de 1º de Bacharelato que foron os principais responsables da elaboración da revista.

Revista Maruxía en PDF aquí.

Ademais disto, entregaronse os premios do VI Concurso de poesía e relatos curtos convocado anualmente no IES Perdouro pola Asociación Cultural "Os Matos". As obras gañadoras aparecen publicadas no número de Maruxía deste curso e os premiados recibiron un diploma e uns agasallos.

"VI Concurso de Poesía e Relatos Curtos"  Tema "Persoas emprendedoras"

Na categoría 4º ESO:

- 1º Premio: Laura Bella Lindín
 - 2º Premio: Pablo Costa Cancio

Na categoría Bacharelato e Ciclos Formativos:

- 1º Premio: Sabela Blanco Baño (1º Bacharelato)
 - 2º Premio: Nélida Fernández Fernández (2º Bac.)