Premios 2017-2018

Recoñecemento aos mellores expedientes 2018

4 alumnos do IES Perdouro de Burela recoñecidos entre os mellores expedientes académicos nas probas de acceso á universidade de Galicia.

Leticia de Pedro Martínez, Iria Fernández Rubal, Álvaro Fernández Yáñez e Antía López Galdo,  foron os 4 alumnos de 2º de Bacharelato do IES Perdouro de Burela que superaron a media dun nove nas probas de acceso á universidade deste ano. Os futuros universitarios recolleron nun acto celebrado en Santiago o pasado 4 de xullo o diploma acreditativo do froito do seu esforzo nos estudos.
Mediante este acto de recoñecemento a Universidade de Santiago felicitou aqueles estudantes galegos que acadaron a puntuación de nove ou superior na cualificación da Proba de Acceso á Universidade.
Entre os 704 alumnos de 2º de Bacharelato de toda Galicia coa mellor nota, 104 alumnos e alumnas proceden de Lugo e 4 son do IES Perdouro de Burela!!!!!

O director do centro, Santiago Pérez, comprácese deste recoñecemento ao que se suma toda a comunidade educativa e atribuíu este éxito o esforzo do alumnado ao longo destes últimos dous anos e do bo facer do profesorado do centro.

Parabéns rapaces!!!!

Ver nota de prensa na Voz de Galicia.

Fallo Concursos Os Matos 2018

II Certame de Videopoemas da Casa Museo Manuel María

Laura e Gabriel entre os finalistas!!!!
Esta mañá fíxose entrega dos premios na Casa Manuel María en Outeiro de Rei. De 120 alumnos/as de toda Galiza participantes, o xurado felicitou os 17 mellores traballos finalistas e entregou os premios.

Premiados no Enreguéifate!!!!

A agrupación Patacas Bravas composta por Cristian, Érica, Sergio, Eliane e Noé foi recoller esta mañá no Auditorio de Santiago o premio á regueifa mellor cantada no certame Enreguéifate.

Máis fotos aquí.

Yaiza Rivas, gañadora do Imaxiña 2017

Yaiza Rivas resultou gañadora do certame audiovisual da Mariña Imaxiña 2017.

A burelá Yaiza Rivas, gañadora do Imaxiña 2017O pasado xoves 19 de abril ás 18.30 horas na sede de Imdecum Yaiza recibiu da man do presidente o primeiro e terceiro premio por dúas fotografías que realizou durante o seu traballo para A Mariña ten historia.

Ler a nota de prensa de Indecum aquí.

Finais Campionatos San Xoán Bosco 2018

Os Campionatos de San Xoán Bosco, organizados pola A.C. “Os Matos”, é unha das actividades anuais do I.E.S. Perdouro. Durante o mes de xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de E.S.O. participou en diversas modalidades lúdicas e deportivas, que remataron na mañá do luns 5 de febreiro.

Os participantes puxeron ilusión e gañas nas distintas  modalidades que se ofertaban:

•     Individuais:  4 en liña e Damas;
  •     Parellas: Construcción de Puzzles;
  •     Grupos: Baloncesto e fútbol sala.
As primeiras eliminatorias, e as finais individuais e de parellas, desenvolvéronse nas instalacións do centro durante os recreos, ata o día 29 de xaneiro. As finais de grupos disputáronse no pavillón polideportivo dos institutos o día 5 de febreiro pola mañá e foron arbitrados por Antón Niñe e Benxa Soto.

Da organización e coordinación dos Campionatos encargouse un grupo de profesores contando co apoio do Equipo Directivo do Instituto.

Os vencedores das distintas modalidades, que recibiron as súas correspondentes medallas, son:

• 4 en liña: Laura Quiroga Rivas (2º ESO B)
  • Damas:  Álvaro Fernández Prado (1º ESO B) e Laura Quiroga Rivas (2º ESO B)
  • Puzzles: Raúl Fernández Fernández e Pablo Alonso López (1º ESO B) e Anxo Díaz Fernández e Hugo Cobas Linares (2º ESO A)
  • Baloncesto: Equipo de 2º ESO A (Hugo Cobas Linares, Anxo Díaz Fernández, Pablo Fernández Rubal, Martín González Cabanas, Julia Iglesias Fernández e Marta Rodríguez López)
  • Fútbol Sala: Equipo 2º ESO A (Hugo Cobas Linares, Anxo Díaz Fernández, Pablo Fernández Rubal, Martín González Cabanas e Julia Iglesias Fernández)

Felicitamos aos participantes e ao público polo bo ambiente creado nestes días! Moi boa afición!!

Concurso de Postais de Nadal

Acto de entrega de premios do Concurso de Postais de Nadal convocado pola biblioteca en colaboración co departamento de plástica.

Esta mañá o apalpador foi o encargado de felicitar as gañadoras do certame e de entregarlles un diploma asi como un pequeno premio en metálico. Estivo acompañado por Antonio, profe de debuxo e por Dolores, Vicedirectora.
  • Lin Vizoso López acadou o 1° premio polo seu trazo, a súa precisión e creatividade.
  • Cloe Vizoso Rocha ten o 2° premio pola súa creatividade e elección de cores.
  • Yaniss dos Santos recibiu o 3° premio polo seu debuxo hiperrealista.

Parabéns ás 3!!!