Semana de actividades

LUNS 23:

• Obradoiro sobre afectividade sexual para o alumnado de 4º ESO.
  • Charla da Escola de Imaxe e Son de Vigo para o alumnado de 2º Bacharelato.

MARTES 24:

• Saída á Rianxo de 4º ESO e e ruta literaria con Natalia Carou, autora de O alento nas costas.
  • Concerto de Magín Blanco para os grupos de 2º ESO.

• Obradoiro de danzas históricas co grupo de 3º ESO B.
  • Concerto de Tino Baz para 1º e 2º ESO.
  • Charla sobre alimentación saudable cos grupos de 1º ESO.
  • Obradoiro de percusión en 1º ESO.

MÉRCORES 25:

• Xogos matemáticos impartidos polo alumnado da opción Inf de 4º ESO a 1º ESO B.
  • Saída de tres días aos Ancares e o Courel dos grupos de CdT de 1º Bach e 2º Bach,organizada polo departamento de Ciencias Naturais.
  • Saída de tres días á Madrid con alumnado de 2º Bach C e C organizada polo departamento de Xeografía e Historia.
  • Teatro no Círculo Recreativo para 1º, 2º e FP.
  • Saída á A Coruña para coñecer os museos científicos cos grupos de 3º ESO, organizada polo departamento de Física e Química.
  • Ginkana na biblioteca con 1º ESO.
  • Teatro da compañía Movin on no centro para os grupos de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato.
  • Charla sobre conductas infractoras pola Asociación Arela cos grupos de 2º ESO.

XOVES 26:

• Demostración de grastronomía francesa polo alumnado da opción de Francés de 1º e 2º Bach aos alumnos e alumnas da opción de 3º ESO.

• Concerto de alumnos de 3º ESO do centro e os alumnos do IES Ribeira do Louro.
  • Saída dos grupos de 2º ESO A e B ao Salón de Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra e espectáculo Tecnomaxia.

• Obradoiros sobre reciclaxe a cargo de Sogama para os grupos de 1º e 4º ESO.
  • Saída á Santiago de Compostela do alumnado de 1º Bach A e C organizado polo departamento de Xeografía e Historia.
  • Xogos matemáticos impartidos polo alumnado da opción Inf de 4º ESO a 2º ESO C.
  • Obradoiro sobre os instrumentos de rock por Marmelada de Re.
  • Obradoiro de regueifas para 1º ESO por Luis Caruncho e Pinto de Herbón.
  • Obradoiro de danzas latinas por  Raquel, Nerea, María e Andrea  aos grupos de 1º ESO A e  4º ESO C.
  • II Sesión do Obradoiro sobre afectividade sexual para o alumnado de 4º ESO.

VENRES;

• Obradoiro de danzas históricas co grupo de 3ºESO A polo grupo de 1º Bach Música.
  • Actividad sobre alimentación saudable cos grupos de 1º ESO.
  • Charla sobre as Forzas Armadas para 4º ESO.
  • Información sobre a EFA A Cancela de As Neves, ciclo de Panadería, Pastelería e Repostería ao alumnado de 4º ESO e 1º Bach.
  • Iniciación aos bailes latinos impartido por alumnas de 4º ESO C.
  • Encontro coa escritora Sonia Mirón e os grupos de 2º ESO.
  • Obradoiro de danzas latinas por  Raquel, Nerea, María e Andrea  aos grupos de  4º ESO A e B.
  • Xogos matemáticos impartidos polo alumnado da opción Mat B a 1º ESO C.
  • VIII Edición da Carreira da Igualdade, organizada polo departamento de Educación Física. Esta carreira conta coa colaboración da ANPA, do Concello de O Porriño, de Coca Cola e da empresa Metrolimp.

Actividades complementarias MARZO

- Mércores 4, saída do alumnado de Cultura Clásica de 3º e Latín e Grego de 4º ESO e 1º/2º Bacharelato á Lugo onde asistirán á unua representación de teatro clásico e visitarán o castro galaico- romano de Viladonga.

- Xoves 5, á quinta sesión, encontro coa escritora Ledicia Costas, que falará ao alumnado de 3º ESO do seu libro "O corazón de Xúpiter".

- Luns 9, os grupos de 3º ESO participan das actividades matemáticas de Imatxina de 9:00  á 12:30 horas.

Actividades Febreiro

- Luns 3: Charla de Orientación da Universidade de Vigo para o alumnado de 2º Bacharelato ás 13:40 horas sobre a matrícula na Selectividade, notas de corte, becas, proceso de preinscripción, saídas laborais, etc.

- Os días 10, 17, 19 e 20, Obradoiro para a prevención de conductas violentas a cargo da asociación Faraxa para 2º ESO, PDC, e FP 1.

- Mércores 11:

• Asistencia á Gala de Ponte nas Ondas en Santiago de Compostela dos grupos de 3º ESO e 4º ESO B/C(opción Música).
  • Charla sobre o bullyng para 1º ESO a cargo da Garda Civil de O Porriño.

- Venres 13: Celebramos o Entroido.

- Luns 23: Charla da OMIX sobre o Carnet Xove para o alumnado de 4º ESO e PCPI ás 12: 10 horas.

- Martes 24: No Día de Rosalía de Castro visítanos o escritor Manuel Núñez Singala para falar ao alumnado de 2º ESO da obra teatral "O achado do castro" que leron durante o primeiro trimestre

.

Actividades Xaneiro

Xoves 15: 1º ESO visita ao estadio Balaídos en Vigo e actividade deportiva de patinaxe sobre xeo ao longo da mañana.

Luns 26: Charla informativa sobre a USC impartida polo catedrático Vicente Moreno ás 13:40 para 2º Bacharelato.

Mércores 28: Charla “Os perigos de Internet” pola Garda Civil de Pontevedra:

·         1º ESO: 3ª e 4ª horas

·         3º ESO: 5ª e 6ª horas

·         Familias: día 27 ás 19:00 horas.

Actividades DECEMBRO

- Martes 16, de 09:15 horas ás 14:30 horas: visita a Unitour en Vigo do alumnado de 2º Bacharelato.

- Xoves 18: encontro do alumnado de 3º ESO co escritor Fran Alonso e final primer ciclo de futbito no pavillón.

- Venres 19: entrega dos boletíns de notas, concerto de alumnos( 2º ESO e grupos de 4º ESO e 1º Bacharelato con opción Música) e final segundo ciclo e 1º Bacharelato de futbito no pavillón.

Contacto coas familias

Aulas Abalar