Día do Libro

O próximo día 23 co gallo do Día do Libro haberá un intercambio de exemplares entre os membros da comunidade educativa no patio do instituto. A data límite para traer os libros a intercambiar é o día 21

Tamén daranse a coñecer os gañadores do Concurso de microrrelatos, organizado polo Departamento de Lingua Castelá, e faremos a entrega de diplomas e premios.

Actividades complementarias ABRIL

•Xoves 9: Xornadas Ocio sano e prevención do alcohol para 2º ESO promovida polo Concello de O Porriño.

•Venres 10: Obradoiro de sensibilización sobre o Alzheimer  para 1º ESO  á 3ª e 4ª hora pola asociación Afaga co gallo da lectura do libro  Chamádeme Simbad de Francisco Castro.

•Martes 14: Charla informativa sobre os ciclos formativos do CIFP Manuel Antonio para 4º ESO á 4ª hora no Salón de actos.

•Mércores 15: Concerto de Odaiko en Vigo para o alumnado de 2º ESO das 11: 00 ás 14:00 horas.

•Xoves 16: Xornadas Ocio sano e prevención do alcohol para 4º ESO.

•Venres 17: Xornadas Ocio sano e prevención do alcohol para 3º ESO.

Martes 28: Saída ao parque de aventuras  Diverlanhoso( Portugal) para alumnado de 1º Bach A/C e 4º ESO, organizada polo departamento de E. Física.

Semana de actividades

LUNS 23:

• Obradoiro sobre afectividade sexual para o alumnado de 4º ESO.
  • Charla da Escola de Imaxe e Son de Vigo para o alumnado de 2º Bacharelato.

MARTES 24:

• Saída á Rianxo de 4º ESO e e ruta literaria con Natalia Carou, autora de O alento nas costas.
  • Concerto de Magín Blanco para os grupos de 2º ESO.

• Obradoiro de danzas históricas co grupo de 3º ESO B.
  • Concerto de Tino Baz para 1º e 2º ESO.
  • Charla sobre alimentación saudable cos grupos de 1º ESO.
  • Obradoiro de percusión en 1º ESO.

MÉRCORES 25:

• Xogos matemáticos impartidos polo alumnado da opción Inf de 4º ESO a 1º ESO B.
  • Saída de tres días aos Ancares e o Courel dos grupos de CdT de 1º Bach e 2º Bach,organizada polo departamento de Ciencias Naturais.
  • Saída de tres días á Madrid con alumnado de 2º Bach C e C organizada polo departamento de Xeografía e Historia.
  • Teatro no Círculo Recreativo para 1º, 2º e FP.
  • Saída á A Coruña para coñecer os museos científicos cos grupos de 3º ESO, organizada polo departamento de Física e Química.
  • Ginkana na biblioteca con 1º ESO.
  • Teatro da compañía Movin on no centro para os grupos de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato.
  • Charla sobre conductas infractoras pola Asociación Arela cos grupos de 2º ESO.

XOVES 26:

• Demostración de grastronomía francesa polo alumnado da opción de Francés de 1º e 2º Bach aos alumnos e alumnas da opción de 3º ESO.

• Concerto de alumnos de 3º ESO do centro e os alumnos do IES Ribeira do Louro.
  • Saída dos grupos de 2º ESO A e B ao Salón de Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra e espectáculo Tecnomaxia.

• Obradoiros sobre reciclaxe a cargo de Sogama para os grupos de 1º e 4º ESO.
  • Saída á Santiago de Compostela do alumnado de 1º Bach A e C organizado polo departamento de Xeografía e Historia.
  • Xogos matemáticos impartidos polo alumnado da opción Inf de 4º ESO a 2º ESO C.
  • Obradoiro sobre os instrumentos de rock por Marmelada de Re.
  • Obradoiro de regueifas para 1º ESO por Luis Caruncho e Pinto de Herbón.
  • Obradoiro de danzas latinas por  Raquel, Nerea, María e Andrea  aos grupos de 1º ESO A e  4º ESO C.
  • II Sesión do Obradoiro sobre afectividade sexual para o alumnado de 4º ESO.

VENRES;

• Obradoiro de danzas históricas co grupo de 3ºESO A polo grupo de 1º Bach Música.
  • Actividad sobre alimentación saudable cos grupos de 1º ESO.
  • Charla sobre as Forzas Armadas para 4º ESO.
  • Información sobre a EFA A Cancela de As Neves, ciclo de Panadería, Pastelería e Repostería ao alumnado de 4º ESO e 1º Bach.
  • Iniciación aos bailes latinos impartido por alumnas de 4º ESO C.
  • Encontro coa escritora Sonia Mirón e os grupos de 2º ESO.
  • Obradoiro de danzas latinas por  Raquel, Nerea, María e Andrea  aos grupos de  4º ESO A e B.
  • Xogos matemáticos impartidos polo alumnado da opción Mat B a 1º ESO C.
  • VIII Edición da Carreira da Igualdade, organizada polo departamento de Educación Física. Esta carreira conta coa colaboración da ANPA, do Concello de O Porriño, de Coca Cola e da empresa Metrolimp.

Actividades complementarias MARZO

- Mércores 4, saída do alumnado de Cultura Clásica de 3º e Latín e Grego de 4º ESO e 1º/2º Bacharelato á Lugo onde asistirán á unua representación de teatro clásico e visitarán o castro galaico- romano de Viladonga.

- Xoves 5, á quinta sesión, encontro coa escritora Ledicia Costas, que falará ao alumnado de 3º ESO do seu libro "O corazón de Xúpiter".

- Luns 9, os grupos de 3º ESO participan das actividades matemáticas de Imatxina de 9:00  á 12:30 horas.

Contacto coas familias

Aulas Abalar