Actividades DECEMBRO

- Martes 16, de 09:15 horas ás 14:30 horas: visita a Unitour en Vigo do alumnado de 2º Bacharelato.

- Xoves 18: encontro do alumnado de 3º ESO co escritor Fran Alonso e final primer ciclo de futbito no pavillón.

- Venres 19: entrega dos boletíns de notas, concerto de alumnos( 2º ESO e grupos de 4º ESO e 1º Bacharelato con opción Música) e final segundo ciclo e 1º Bacharelato de futbito no pavillón.

Actividades NOVEMBRO

- MARTES 11 :

• Pola mañá: Charla provomida polo IGAPE(Instituto Galego de Promoción Económica) a cargo de Roberto Vieites e o departamento de Economía para o alumnado de 2º Bacharelato C e 2º Bacharelato A(só o da opción de Economía), das 12:00 ás 14:00 no salón de actos.
  • Pola tarde: Se as condicións metereolóxicas o permiten,  MAGOSTO, con competicións deportivas organizadas polo departamento de E. Física.

- XOVES 14, primeiro recreo no salón de actos: alumnado de 2º Bacharelato disposto a participar na GRAN RECOLLIDA SOLIDARIA da Fundación Provincial do Banco de Alimentos os días 28 e 29 de novembro.

- XOVES 20: Saída a Tecnopole (Parque Tecnolóxico de Galicia en Ourense) para participar  na actividade Galiciencia do alumnado da opción de Física de 4º ESO A e B. A partir da quinta hora da mañá e con regreso ás 19: 00 aproximadamente.

- VENRES 21: Os grupos de 4º ESO asistirán á unha charla impartida polo psicólogo Daniel Novoa nas II Xornadas Violencia de Xénero do Concello de O Porriño no Centro Cultural Municipal ás 10:00 horas.

- LUNS 24: Contacontos a cargo de Tropa de Trapo, organizado polo departamento de Orientación e promovido polo Fondo Gallego de Cooperación y Solidaridad e  o Concello  para o alumnado de 3º ESO.

tropa de trapo

Actividades OUTUBRO

- Obradoiros para previr a Violencia de xénero impartidos pola asociación Faraxa nos grupos de 1º e 3º ESO no seguinte horario:

• Martes 21: 5ª e 6ª horas 1º ESO C
  • Mércores 22: 3ª e 4ª horas 1º ESO B e 5ª e 6ª horas 1º ESO A.
  • Xoves 30: 1ª e 2ª horas 3º ESO A e 5ª e 6ª horas en 3º ESO C.
  • Venres 24: 5ª e 6ª horas con 3º ESO B

- Obradoiro e representación de sombras chinesas na biblioteca municipal de O Porriño o día 24 con 1º ESO A, a cargo do grupo Viravolta.

- Conferencia coloquio sobre a explotación minera en Galicia e os seus riscos a cargo de Moncho Varela: martes 28, de 10:50 ás 14:30 horas para todos os grupos de 1º Bacharelato e 2º Bacharelato B.

- Visita á facultade de Químicas, martes 21 alumnado de 2º Bacharelato A.

Próximas saídas

Os próximos días 16 e 21 de outubro o alumnado da opción Química de 2º Bacharelato A e B visitará a Facultade de Química da Universidade de Vigo dentro das súas Xornadas de achegamento á Química onde asistirán a demostracións maxistrais, experimentos no laboratorio e realizarán prácticas. O horario da actividade é de 10:00 ás 13:00 horas.

Visita do alumnado de 2º Bacharelato B

Hora de Ler

O luns 13 botamos andar outro curso máis a actividade "Hora de Ler", un tempo adicado a lectura libre un día á semana no que participa o profesorado e os grupos de 1º e 2º ESO, contemplado no Proxecto Lector de centro.

Xornadas de acollida ás familias

Os días 7 e 8 recibímos no centro aos pais e nais do noso alumnado para falar sobre o funcionamento do centro, presentar aos titores dos seus fillos e fillas, solucionar as súas dudas e  informar dun novo medio de mensaxería a través da aplicación TokappSchool que imos utilizar ao longo do curso. Unha aplicación que permitirá aos pais e nais estar informados sobre as faltas de asistencia, reunións, actividades escolares o outras informacións referentes á vida académica dos seus fillos.

Completamente gratuita, pode descargarse a través do teléfono mobil utilizando Google Play.

Contacto coas familias

Aulas Abalar