Proxecto "A papar con ciencia"

Deixamos aquí algunhas das producións do noso alumnado no traballo por proxectos centrado na gastronomía " A papar con ciencia" no que participaron grupos e profesorado de diferentes materias ao longo do curso.

Actividades complementarias XUÑO

- Luns 8 e martes 9: Apadriñamentos lectores no CEIP Fernández López.

- Martes 9: Día de  Portas abertas para o alumnado de 6º de Primaria  dos centros adscritos ao instituto.

- Venres 12: Concerto dos grupos  de 3º ESO e o alumnado do IES Ribeira do Louro neste centro.

- Martes 16: Saída ás Illas Cíes co alumnado de 1º ESO.

- Xoves 18: Saída á Illa de Ons dos grupos do Club de Lectura.

- Venres 19: remate das clases. Festival "Tú sí que vales" con actuacións dos alumnos e exhibición e Torneo de Jugger.

- Martes 23: Entrega de notas. É indispensable levar ao centro os libros pendentes de devolución da biblioteca así como os libros de texto adquiridos co vale solidario no comezo do curso.

Intercentros

Da colaboración entre profesorado de diferentes centros xorden actividades tan enriquecedoras para o alumnado como o VII Festival da Francofonía ao que os grupos de Francés asistiron o pasado mes de maio, organizado polo departamento de Francés do IES A Basella de Vilanova

ou os apadriñamentos lectores entre os nenos de Infantil e 2º Primaria do CEIP Fernández López  e os nosos grupos de At. Educativa de  4º ESO:

Actividades complementarias MAIO

ESTA SEMANA:

Venres 22: Charla dos monitores da escola Patos Surf aos grupos de 2º ESO.

Martes  26: Saída de 2º ESO á Patos para xornada de iniciación ao surf.

Mércores 27: Saída de Sendeirismo para o alumnado de 1º Bacharelato organizada polo departamento de E. Física.

- Dende finais de abril, Exposición das especias na Historia do alumnado de 4º PDC, en relación co proxecto de centro "A papar con ciencia".

ACTIVIDADES REMATADAS:

- Mércores 6 e 13: charlas da SIOPE  para o alumnado de 1º Bacharelato.

- Martes 12: Co gallo do Campionato de España de Fútbol Sala Infantil, charla aos grupos de 1º ESO do axudante do seleccionador nacional David González Piñón.

- Xoves 14: Carreira de Orientación no Lago Castiñeiras cos grupos de 3º ESO.

- Luns 18 e martes 19: Festival da Francofonía en Vilanova de Arousa do alumnado da opción Francés.

- Mércores 20: participación no Correlingua dos grupos de 1º ESO.

Contacto coas familias

Aulas Abalar