Formación Profesional

Cristina Fernández Sanmiguel

José Manuel García de la Vega, xefe do departamento

FINANZAS PARA MORTAIS

O mércores 10 de febreiro o alumnado de FP Básica asistiu á primeira sesión do programa “Finanzas para Mortais”, enmarcado dentro do Convenio de colaboración entre a Consellería de Cultura, Educación e Universidade e a Fundación da Universidade de Cantabria para o estudo e a investigación do sector financeiro (UCEIF) e o Banco Santander S.A. O mércores 24 de febreiro asistirán á segunda sesión.

Esta convocatoria ten por obxecto fomentar o emprendemento e a cultura financeira no sistema educativo non universitario como motores da innovación, a competitividade e o crecemento da economía. Esta actuación está encadrada no Plan de Emprendemento no Sistema Educativo Eduemprende.

DEPARTAMENTO DE FORMACIÓN PROFESIONAL 20/21

Álvaro Espasandín Landeira

José Manuel García de la Vega, xefe do departamento

DEPARTAMENTO DE FORMACIÓN PROFESIONAL 18/19

Luis Alberto Fernández González, xefe do departamento

Sonia Iglesias Amaro

FORMACIÓN PROFESIONAL INNOVA 2017

2017-05-11 08:45
Europe/Madrid

O alumnado de Formación Profesional Básica asistirá na Cidade da Cultura de Santiago a unhas xornadas de emprendemento, acompañados polo profesor Ignacio Maceda. Poderán ver distintos proxectos de innovación desenvoltos nos centros de formación profesional, en colaboración con empresas e institucións. Estes proxectos serán presentados polo alumnado e profesorado participante nos mesmos a través de diferentes demostracións e actividades interactivas.