Filosofía, Orientacións didácticas, Anuncios, Información sobre o departamento, Actividades

FILOSOFÍA

Todo el alumnado del Departamento de Filosofia, tanto de 1º y 2º de bachillerato como el alumnado de Valores de todos los cursos de ESO tienen en el Aula Virtual el material para trabajar y las indicaciones para realizar las actividades que se proponen para estos días sin clase presencial. Las dudas también se resolverán a través del blog del aula virtual".

En loita contra a violencia machista

Co gallo de amosar o apoio de toda a comunidade educativa á loita contra a violencia machista, o departamento de filosofía animou o alumnado de Valores Éticos a levar a cabo esta dramatización. Foi realmente emocionante!!! Descargar fotos

Campaña solidaria "Gotas para Níger"

V Olimpíada de Filosofía

Silvia Ferro Álvarez (1º Bacharelato) obtivo o 3º posto na modalidade de Curta de Vídeo. Parabéns!!!

16 de novembro: Día Mundial da Filosofía 2017

Como vén sendo costume, o Departamento de Filosofía conmemora o seu día mundial cunha exposición da vida e obra dos filósofos e filósofas máis relevantes e cun estupendo photocall que fixo as delicias do noso alumnado máis novo. En palabras da Directora Xeral da UNESCO, Audrey Azoulay, "... a filosofía é un baluarte contra a estreitura de miras..."

GAÑADORA DO 2º PREMIO DOS V PREMIOS DE ENSAIO SUBVERSIVO

SOFÍA SÁNCHEZ-BRUNETE, ALUMNA DE 1º DE BACHARELATO GAÑADORA DO 2º PREMIO DOS V PREMIOS DE ENSAIO SUBVERSIVO, CONVOCADOS POLO IES XELMÍREZ I.

O día 20 de xuño foi entregado o 2º Premio dos V Premios de Ensaio Subversivo a Sofía Sánchez-Brunete, alumna de 1º de Bacharelato, grupo B, polo seu ensaio “ Os refuxiados desde unha perspectiva crítica”. Este traballo foi realizado en colaboración con Carmen Aguilera Paredes, Carla Gómez Bertoa, Victor López Sayans e Xoán Domíngues San José, alumnos/as de 1º de Bacharelato, grupo A.

IV Olimpiada de Filosofía Galicia

Laura Rey gañadora certamen fotográfico

Día mundial da filosofía (17/11/2016)

No IES Pontepedriña celebrouse o Día Mundial da Filosofía. Con este motivo, o alumnado de bacharelato preparou unha exposición sobre os/as principais filósofos/as da historia. Por outra banda, Berta Bueno e Alejandro Pazos presentaron unha coreografía baseada no mito de Sísifo.

######## III Olimpíada Filosófica de Galicia #######

________________________________________________________________

PARABÉNS á nosa alumna Victoria Gutiérrez Robles, de 2º de Bacharelato, gupo C, GAÑADORA da III Olimpíada de Filosofía de Galicia, na modalidade de Disertación Filosófica,  na final que se celebrou o pasado xoves 3 de Marzo na Facultade de Filosofía de Santiago.

Imaxe VictoriaVictoria representará a Galicia na fase final da III Olimpíada Filosófica na que participará alumnado de toda España, e que se celebrará en Oviedo os días 15 e 16 de Abril.

________________________________________________________________

" da violencia de xénero ós Dereitos Humanos"

Na entrada do instituto estará durante dúas semanas, ata o xoves 19 de decembro, a exposición cedida por Amnistía Internacional sobre violencia de xénero.