Música, Orientacións didácticas, Anuncios, Actvidades, Información sobre o departamento

INFORMACIÓN DO DEPARTAMENTO DE MÚSICA

TAREFAS A REALIZAR. INFORMACIÓN POR PROFESOR

Profesora Dna. Rosa María Aixa Sanz

• A información que aparece no arquivo corresponde os grupos seguintes.
                                 Música 2º ESO R/S/T non bilingüe
                                 Música 3º ESO A/B non bilingúe
                                 Linguaxe e práctica musical 1º BACH A/B/C/D
                                 Obradoiro  Música1º ESO
                                 Reforzo lingua castelá 2º R/T (5 alumnos)

Para ver PULSA AQUÍ.

• O próximo luns 23 de marzo estarán subidas as actividades ao aula virtual para todos.

Profesor D. Victor Blanco López

• 2º ESO música blilingue:
      • Repasar tema de acústica cas preguntas que adxunto aquí (xa o teñen en papel) pero aqui poden abrir os links correspondentes a:
      • Ler o arquivo chamado "Metodo de música" (ler a parte teórica e escoitar as leccións co musescore):
      • Facer unha composición de 12 compases en  Do Maior, compás 4/4. Forma os acordes de DOM, la m, rem, FaM, SOl M.
      • 2º ESO bilingüe :entrar no espazo abalar (descargando antes o programa musescore, de libre descarga):  ESPAZO ABALAR>RECURSOS>REPOSITORIO ABALAR> "MÚSICA PARA 2º DE ESO BILINGUE (27/5/2015).
    • 3º ESO múisica bilingüe:
      • Repasar os temas vistos de historia da música e ler (abrindo tamén os links) os temas do renacemento e barroco. (o arquivo chámase multilingual)
      • Ler o arquivo" Método de música.  (ler a parte teórica e escoitar as lecciós co musescore).
      • Compoñer unha melodía en re menor de 12 compases. compas de 6/8. hai que acompañar alomenos cun acorde por compás.
      • Forma os acordes de DOM, la m, SOL M , mi m, rem, SIB M.
      • 3º ESO bilingüe :entrar no espazo abalar (descargando antes o programa musescore, de libre descarga):  ESPAZO ABALAR>RECURSOS>REPOSITORIO ABALAR> "MÚSICA PARA 2º DE ESO BILINGUE (27/5/2015)
      • Musibilingual 3º bilingüe.
    • INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO DE 2º R E 3ºA/B de MÚSICA BILINGÜE
      • Dn. Victor Blanco informa o seu alumnado que desde o día de hoxe o alumnando de 2ºR de Música Bilingüe e 3ºA e 3ºB de Música Bilingüe terán toda a súa materia na Aula Virtual
      • O único que deben baixar no seu ordenador e o programa Musescore, co que xa estaban a traballar na aula. É un programa gratuito. Con este programa terán o método de música e os exercicios que teñen que descargar.
      •  Todos os traballos ou dúbidas que se teñan deben enviarse a seguinte dirección de correo electrónico: victorblcol959@gmail.com

Concerto didáctico Elektronik Kontainer

Concerto didáctico do coro Son Elas

Da man de Cristina Quintáns Ruído (Dpto. Música) o alumnado de 1ºESO, 3ºM e FP Básica puido experimentar en vivo a técnica vocal do fantástico coro Son Elas na semana das Letras Galegas. Bravo!!!

Actuacións de Nadal

Chega Papá Noel (o noso David) ao Pontepedriña

Actuación de Matías Munín e Artur Vázquez, de 1º e 4º da ESO.

Actuación do alumnado de 1º ESO, que cantou e bailou a panxoliña de Gwen Stefani "You make it feel like Christmas". (Dpto. Inglés)

Actuación de Víctor Gómez, alumno de 1º de Bacharaleto.

Actuación de Iago Baleirón e Adrián Brey, alumnos de 2º de Bacharaleto. Adrián exerceu ademais de presentador!!!

Actuación do alumnado de 3º ESO, que cantou e bailou a panxoliña de Kelly Clarkson "Underneath the tree". (Dpto. Música)

Resumo da programación de Música

Premendo nesta ligazón pódese descargar (pdf) un resumo da programación para o curso 2009-2010, relativo aos contidos mínimos e os criterios de avaliación.