curso 22-23

ECO-RETO DECEMBRO REUTILIZAMOS

BOTES DE GALLETAS

Curso 23-24

Polo Nada fixemos agunhas manualidades nas que  reutilizamos diferentes obxectos ou materiais.

Os nenxs de 4º fixeron uns bonitos botes de galletas con  envases de vidro que decoraron  coa técnica "decoupage". Para facelos escolleron unhas  servilletas con motivos navideños moi chulas.

Seguro que serán unha bonita decoración para estas datas.

PROPOSTAS DE ACTIVIDADES PARA O VERÁN

O  verán é a mellor época do ano para practicar deporte en familia e levar a cabo actividades lúdicas onde os nenos e as familias poidan pasar tempo xuntos.

Consultade os horarios ou as actividades antes de desprazarvos ata estes fantásticos lugares. Recordade cumprir sempre coas medidas de seguridade.

Aquí vos deixamos varias propostas, por se son do voso interese, e entran dentro dos vosos plans para estas vacacións...

En Galicia:  Aquapark Cerceda, Ecoparque Marín,Golfiños Park en Cangas,Marcelle Natureza Lugo
Norte de Portugal: Parque de Lazer de Vilanova de Cerveira, Magikland Penafiel, Parque Acuático de Fafe, Amarante Water Park,  Pena Aventura Park Vila Real, Azurara Parque Aventura Vila do Conde, Timeout Parque Aventura Ponte de Lima, Parque Aventura Diverlanhoso en Póvoa de Lanhoso,Rates Park en Póvoa de Varzim, Parque Biológico de Vinhais.

Para máis información sobre os diferentes parques, horarios, prezo, premede en cada foto.

Deporte en Familia

Niña Linda Que Monta Un Caballo. Ilustración Vectorial Ilustraciones Svg,  Vectoriales, Clip Art Vectorizado Libre De Derechos. Image 45048263.Actividades na natureza.Hermosos caballos en GIFs - Sementales al galope - 130 GIFs

Actividades en Familia.

Club Hípico Equigalia.

Aquí, as portas das vacacións de Semana Santa do ano 2023, queremos deixarvos unha recomendación para realizar deporte en familia e na natureza. En Tui contamos co Club ecuestre Equigalia, onde podemos gozar do contacto cos cabalos, os seus coidados, practicar a monta e deportes hípicos. Deixámosvos a continuación como contactar con club, e animámovos a visitalo. Moi, moi recomendable para actividades en familia e no entorno natural.

CADROS NATURALES

hojas otoño gif dubravka4, hojas , otoño , gif , dubravka4 - GIF animado  gratis - PicMixCADROS NATURAIS.

Dende o Equipo de Voz Natura, propuxemos unha derradeira actividade artística con elementos naturais, neste curso 22-23.

Cada nivel tiña que crear un cadro natural, que foron expostos nos corredores principais da escola, despois dunha votación popular de mestre e alumnos o crado gañador foi a clase de 5ºB, cunha composición con follas e flores representando o escudo da temática do seu proxecto anual Harry Potter .

Encantounos!! Parabéns!! Aquí vos deixamos o video onde está presente a pegada de todo o colexio nesta galería de arte digna de admirar.

Magníficos traballos!!.

Saíron creacións fantásticas

HOTEL DE INSECTOS

O ano pasado participamos nun concurso de redacción promocionado por “Miel de Galicia”,  enviamos  unhas redaccións sobre unha abella chamada Melucha.

Conseguimos un hotel de insectos e uns botes de mel,que degustaremos na festa de fin de curso nuns anaquiños de pan tostado.

Este ano mercamos algún máis e  colocámolos na moreira do colexio e nalgunha outra árbore, para ver a que insectos lles apetece ser os primeiros en reservar unha habitación.

QUEN VIVE NO NOSO PATIO?

Os 3º e os 4º animáronse a facer unha actividade conxunta. Saíron ao patio a buscar que tipo de bichos e insectos viven alí, procuraron no medio da herba, no composteiro, na horta… atopamos moitas variedades: saltóns, caracois, miñocas, bichos bola, arañas, abellas…

Logo recolleron algunha información en murais para compartir todo o que investigaron co resto dos compañeiros do colexio

PROXECTO DO MAR

PROXECTO DO MAR EN INFANTIL

Curso 22-23

En infantil estamos cun proxecto mediombiental e multidisciplinar. Convertéronse  en buzos e investigaron o mar, as  súas riquezas e os perigos que o ameazan.

Comezamos partindo dun centro de interese moi común nos máis cativos, os animais, neste caso, os peixes.

Trouxeron sardiñas e buscaron o seu esqueleto, a espiña. Traballaron o calamar, onde viven e que comen. Tamén coñeceron, tocaron e uliron un polbo de cerca,contaron as súas patas.

Finalmente o polbo Lolo acabou na cazola. Aprenderon como se cociña e botáronlle sal e pemento doce. Chegou o momento de degustar este manxar galego, aínda que non todos se animaron.

AFORRO DE ENERXÍA

AFORRO ENERXÉTICO

Iniciamos unha actividade para o aforro enerxético. Cada vez que saímos das aulas, ao recreo, ao ximnasio… temos que deixar as luces apagadas.

Deste xeito promovemos os ODS, sobre todo o obxectivo 12  "Produción e consumo responsable".

SAÍDA A ILLA DE SAN SIMÓN

SAÍDA ILLA DE SAN SIMÓN

(Curso 22-23)

O pasado martes 13 de xuño os terceiros foron de excursión á illa de San Simón con parada no museo Meirande. No museo comezamos cun vídeo que nos contaba como sucedeu a batalla de Rande no ano 1702 e que tivo unha duración de día e medio. Tamén nos ensinaron como evolucionou o traxe de buzo e puidemos ver as maquetas dos barcos que libraron a batalla.

Xa na illa descubriron todos os seus segredos e realizaron unha xincana por equipos moi divertida. Tamén vos animamos a descubrir a lenda sobre a dragoa Coca, unha lenda que non nos deixou indiferentes.

Á volta disfrutaron dunhas fermosas vistas da ría de Vigo na cuberta do barco, toda a viaxe estivo amenizada con música.

Unha saída emocionante!

Aliméntate ben

As árbores do patio ensinan os seus froitos.

Coa chegada de mellores temperaturas no mes de xuño de 2023, as  árbores que plantamos no patio no mes de xaneiro do ano 2022, xa teñen os seus primeiros froitos. Están ben fermosas cos coidados do alumnado do noso cole. Este ano temos a proba dos mirabeis e paraguaios.