Visita a Santiago de Compostela

O pasado martes 26 de febreiro, o alumnado de 1º e 4º de ESO fixo unha saída didáctica a Santiago de Compostela organizada polos departamentos de Bioloxía e Xeoloxía e Xeografía e Historia.

Comezamos a mañá coa visita ao Museo de Historia Natural da USC, antigamente situado na Facultade de Químicas, que foi trasladado en 2013 ao novo edificio no parque de Boa Vista, mostrando un excelente aspecto renovado. Ademais da visita guiada á exposición, o alumnado participou en dous obradoiros niveis, sobre os ecosistemas galegos para 1º da ESO e de investigación e identificación de especies para 4º.

Proseguimos a visita camiñando polo casco histórico da cidade cara o Museo do Pobo Galego onde o alumnado de 1º visitou a Biblioteca de Antonio Fraguas e a continuación visitamos a Sala de Arquitectura. Os estudantes de 4º de ESO visitaron a exposición "Alba de Gloria" sobre o célebre discurso de Castelao, na veciña igrexa de San Domingos de Bonaval.

Estaba próxima a hora do xantar e gozamos do día camiñando (e dos alumnos preguntando insistentemente canto quedaba) ata o Centro Comercial As Cancelas onde almorzamos.

Ás 16:30  acudimos ó Centro de Exposicións da Cidade da Cultura de Galicia no Monte Gaiás, e gozamos dunha visita guiada da  exposición "Castelao Maxistral" entorno á obra procedente do Centro Galego de Bos Aires e en relación á educación durante a Segunda República.