Física e Química

11 DE FEBREIRO- Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia

Para conmemorar o día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, as profesoras Marisa Vidal e Laura Pérez dos departamentos de Física e Química e de Bioloxía, expuxeron unha táboa periódica de Mulleres na Ciencia na que participou a totalidade do alumnado. 105 mulleres científicas dos diferentes campos: matemática, química, física, astronomía, ciencias da saúde, paleontoloxía, ciencias naturais, enxeñería e primatoloxía foron recordadas e homenaxeadas polos/as 105 alumnos/as do noso Centro.

A exposición permanecerá no hall do Centro ata finais de curso.

Navegando polo universo

O pasado 20 de decembro o departamento de física e química organizou unha actividade de astronomía para o alumnado de 2ºE.S.O quegozou dunha bonita experiencia de achegamento á astroloxía.

Co título Navegando por el universo, Íñigo de la Quadra-Salcedo propúxolles unha  viaxe polo pasado interestelar a bordo dunha nave. Coa axuda dun planetario portátil e dun proxector de imaxes deseñado para a ocasión, o noso alumnado puido aprender como son os planetas, como se producen as fases lunares eos eclipses e ata case chegar a pisar a lúa.

Parabéns á profesora Cristina Cobas Paz pola súa iniciativa e a Íñigo de Quadra-Salcedo pola fabulosa experiencia.