Obradoiro de ecopercusión con Didier Díaz para os grupos de 2ºESO

Mañá, xoves 12 de novembro, ofreceranse uns obradoiros de ecopercusión dirixidos polo percusionista Didier Díaz e organizado por Elena Villar, xefa do departamento de música.

Para visualizar a información sobre os obxectivos e contidos do obradoiro, prema aquí.

Taller de ecopercusión con Didier Díaz e alumnado de 2ºESO.

O pasado martes 5 de Novembro o alumnado de 2º da ESO participou nunha entretida e didáctica actividade musical, gozando dun taller de ecopercusión impartido polo percusionista Didier Diaz. Aprenderon a tocar ritmos con material de refugallo. Paso a paso, con moita maña e entusiasmo, Didier conseguiu que o grupiño tocara coma unha banda musical  e o resultado foi o descubrimento de 30 magníficos e novos percusionistas. Parabéns a Didier que participa con nos por segundo ano e á profesora de música Elena Villar pola iniciativa e por suposto a todos os participantes e ós que fan posible e fomentan estes encontros e ensinanzas das artes.

Eco-percusión con Didier Díaz. Alumnado de música.

O pasado 5 de febreiro, o alumnado de música do I.E.S de Cotobade participou nun obradoiro de eco-percusión impartido polo músico percusionista cubano, Didier Díaz. Contaxiados polo entusiasmo de Didier e paixón pola música,  aprenderon nocións básicas como a pulsación, o manexo das baquetas e os ritmos en eco, empregando material de reciclaxe, bidóns e cubos de pintura.

Pecharon o taller xunto con Didier, Denís e Rubén Santamarina, alumnos músicos de 4ESO do noso centro, dos que nos sentimos orgullosos e animamos a que sigan polo camiño da música.

Parabéns a todo o alumnado participante e á profesora Elena Villar pola súa iniciativa.

« The true beauty of music is that it connects people. It carries a message, and we, the musicians, are the

messengers. » Roy Ayers.

« A verdadeira beleza da música é que conecta xente. Leva unha mensaxe e nós, os músicos, somos os  mensaxeiros. » Roy Ayers.