Skip to Content

Bolsas - Axudas

Aberto o prazo de solicitude de bolsas e axudas do Ministerio para estudos postobrigatorios

Aberto o prazo para as solicitudes de bolsas e axudas a alumnos de niveis postobrigatorios. Desde o 19 de marzo de 2024 ás 09:00 ata o 10 de maio de 2024 ás 15:00.

Ligazón: 

https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/05/050130/ficha/050130-2024.html#dg1

Prazo e procedemento de solicitude do fondo solidario de libros de texto e material escolar para o curso 2022-23

     PRAZO DE SOLICITUDES:

DO 18 DE MAIO AO 22 DE XUÑO 

Para ver ou descargar a Orde, as instrucións, anexos simplificados do IES de Cotobade ou as respostas da Consellería ás preguntas máis frecuentes sobre o procedemento, prema no arquivo en PDF adxunto correspondente.

Bolsas e axudas a alumnado de niveis postobrigatorios: FP-Bacharelato

            

Prazo de presentación de solicitudes:

PRÓXIMA APERTURA desde o 30 de marzo de 2022 ata o 12 de maio de 2022.

Toda a información sobre esta convocatoria podédela atopar na seguinte ligazón:

Portal de BECAS de EDUCACIÓN  https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/

A convocatoria publicouse o 12 de marzo, mais as solicitudes  presentaranse en liña desde o 30 de marzo ata o 12 de maio. Tramítanse online.

2º reparto de máscaras cirúrxicas ao alumnado beneficiario

Segundo a ORDE do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería, así como en centros privados concertados, no curso 2021/22 (código de procedemento ED330E), o vindeiro martes 22 de febreiro, procederase ao segundo reparto de máscaras cirúrxicas ao alumnado beneficiario.

  • 1 caixa de 50 máscaras cirúrxicas por alumno/a dando cobertura ata o vindeiro 9 de maio de 2022.

Contabilízanse unha máscara diaria e dúas para os martes para o seu uso en período lectivo, de acordo cos criterios recollidos na Orde do 28 de outubro de 2021.

Criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Secundaria para o curso 2021-22

Achégase en documento adxunto a  Orde do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Secundaria para o curso 2021-2022.

Para visualizar a Orde ou descargala, prema aquí.

 

Segundo a Orde:

O alumnado que resultou beneficiario da axuda de material escolar e recibiu o respectivo cheque de 50 €, para o curso 21-22 NON TEN que presentar a solicitude

 

Resulta beneficiario da axuda de máscaras de forma automática.

 

QUEN PODE PRESENTAR A SOLICITUDE?

Aquel alumnado que NON FOI beneficiario da axuda de material escolar no curso 21-22, sempre que cumpra algunha das seguintes condicións:

1) Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000€.

2) Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

A solicitude será única para todos os fillos/as.

 

QUE DEBO PRESENTAR PARA FACER A SOLICITUDE?

1) Os Anexos I e II cumprimentados (achegamos enlaces para ser descargados e cubertos)

Se non tiveran forma de descargarlos, pode solicitar copia dos anexos na administración do Centro.

 

2) Ademais deberase achegar a seguinte documentación:

1.Copia do libro de familia

2. Certificado do grao de discapacidade, se fora o caso.

3. En caso de separación ou divorcio, ademais, deberán achegar a sentencia xudicial e/ou convenio regulador, onde conste a atribución da custodia do/da menor.

Excepcionalmente, poderase acreditar o número de membros computables presentando un certificado ou volante de convivencia ou un informe dos Servizos Sociais.

 

ONDE PODO PRESENTAR A SOLICITUDE?

1) De forma presencial, no centro educativo  no seguinte horario: de luns a venres de 9:00h ata as 14:00h.

2) Recomendada:

Vía correo electrónico (achegando os anexos I, II cumprimentados e documentación requirida escaneada) ao seguinte correo electrónico  :    secretaria@iescotobade.org

 

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

 

Do 15 ao 26 de novembro de 2021.

 

Publicarase unha listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas no taboleiro de anuncios de secretaría do IES de Cotobade e notificaráselle o aviso ás familias.

Segundo o resultado das novas solicitudes e unha vez actualizadas as listaxes, procederase ao reparto das máscaras para o curso 2021-22 ao alumnado que resulte beneficiario.

Cesión de portátiles ABALAR para o curso 2021-22

Tras sondar as distintas necesidades tecnolóxicas e dixitais do noso alumnado a través dunha enquisa cuberta por todas as familias do alumnado matriculado no presente curso, repartíronse os seguintes materiais informáticos para o curso 2021-2022:

- 9 portátiles Abalar do Centro, sen tarxeta de datos.

- 8 kits cedidos pola Xunta de Galicia dentro do programa Educa en dixital , enmarcado na iniciativa Posto Educativo no fogar para aquel alumnado que precise de equipos con conectividade a Internet.

O noso Centro recibiu un total de 8 kits, polo que se calquera alumno/a precisara dalgún, ao longo do curso, teríamolo que solicitalo á Xunta de Galicia.

Asemade, se precisásedes dalgún dos nosos portátiles ao longo do curso, polo motivo que fora, poñédevos en contacto coa Dirección do Centro para a súa cesión. 

Beneficios do CarnéXove


Trátase dnha tarxeta persoal e intrasferibel á disposición dos xóvenes galegos de entre 12 e 30 anos, que os acredita como tal, e coa que se poden obter descontos e ventaxas das entidades colaboradoras en Galicia, no resto das comunidades autónomas españolas e nos 40 países europeos adheridos ó programa de Carné Xove, salvo excepcións propias de cada comunidade ou país.

Prezo:

6€ (Os xóvenes que acrediten unha discapacidade igual ou superior ó 33%, terán dereito  á expedición gratuita de este carné). Ten unha vixencia de 2 anos.

Onde o podo facer?

Oficinas OMIX do Concello de Cerdedo-Cotobade .

Tedes toda a información na páxina Web do noso Concello de Cerdedo-Cotobade pinchando aquí.

ED330B - Participación no fondo solidario de libros e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.



Para acceder á información da sede da xunta de galicia sobre o procedemento, prema aquí.

Toda a información e documentación está exposta no taboleiro de anuncios da secretaría do centro.

Poden consultar a información proporcionada pola secretaría do IES de Cotobade e descargar os anexos I e II de solicitude, propios do centro, premendo nos seguintes adxuntos.

Distribuir contido


by Dr. Radut