Cesión de portátiles ABALAR para o curso 2021-22

Tras sondar as distintas necesidades tecnolóxicas e dixitais do noso alumnado a través dunha enquisa cuberta por todas as familias do alumnado matriculado no presente curso, repartíronse os seguintes materiais informáticos para o curso 2021-2022:

- 9 portátiles Abalar do Centro, sen tarxeta de datos.

- 8 kits cedidos pola Xunta de Galicia dentro do programa Educa en dixital , enmarcado na iniciativa Posto Educativo no fogar para aquel alumnado que precise de equipos con conectividade a Internet.

O noso Centro recibiu un total de 8 kits, polo que se calquera alumno/a precisara dalgún, ao longo do curso, teríamolo que solicitalo á Xunta de Galicia.

Asemade, se precisásedes dalgún dos nosos portátiles ao longo do curso, polo motivo que fora, poñédevos en contacto coa Dirección do Centro para a súa cesión.