Consello escolar

Representante de profesorado: Mario Rey Veiga

Representante de pais e nais: Beatriz Pazos Riveiro

Representante de alumnado: Iago González Cañamero

Resultados das eleccións ao Consello Escolar de novembro 2021 e relación membros elixidos.

As correspondentes actas e certificacións dos escrutinios (Anexo I DOG Nº178) están expostas no taboleiro de anuncios do IES de Cotobade para a súa consulta.

Quedando a composición como segue no día de hoxe:

Presidente: José Luis Murio Ozores

Secretaria do Consello: Concepción Cabada Álvarez

Representante de profesorado: Mario Rey Veiga

Resultado do sorteo para a designación dos membros da Xunta electoral do Consello Escolar.

No día de hoxe, na sala de música de IES de Cotobade, ás 11:00 horas, procedeuse ao sorteo para a designación dos membros da Xunta electoral do Consello Escolar.
Asistiron as seguintes testemuñas:

• un representante de profesorado
  • unha representante de pais/nai
  • unha representante de PAS
  • un representante de alumnado.

O sorteo foi presidido polo Director do Centro e secundado pola Secretaria. A respectiva acta cos representantes titulares e suplentes elixidos farase pública no taboleiro de anuncios da Secretaria e da Sala do Profesorado do IES de Cotobade.

RESOLUCIÓN do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

De acordo coa RESOLUCIÓN do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, DOG Núm. 188 do mércores, 29 de setembro de 2021,pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos:

Establécese o novo calendario para a elección dos representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no consello escolar dos centros educativos, que correspondía celebrar no curso 2020/21 por Resolución do 30 de setembro de 2020, adiado pola Resolución do 22 de outubro de 2020, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional.

Porén, os nomeamentos serán ao sumo por tres anos.

Día: Venres, 29 de outubro 2021.

Lugar: Aula de música do IES de Cotobade

Asemade, enviarase no marco establecido, a respectiva circular informando sobre o sorteo (data e hora arriba sinaladas) de acordo co Art. 30 do Decreto 92/1988 (conforme ao establecido nas Disposicións adicionais do Decreto 324/1996, do 26 de xullo, polo que se aproba o Regulamento orgánicodos institutos) (DOG 9 de agosto).

Composición Provisional do Consello Escolar 2021-2022

Presidente: José Luis Murio Ozores

Representante do profesorado: Julita Mª Gómez Junquera

Secretaria: Patricia Mª García Rodríguez

Representante do Concello: Fernando Vázquez Corbacho

Representante de pais/nais: Ana Belén Suárez Argibay

Representante do alumnado: Nicole Pichel Lux

Mantéñense os membros do pasado curso 2020-21, de acordo coa resolución publicada no DOG do 7 de novembro de 2020, polo que se adiou a celebración de eleccións para a renovación dos membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

O proceso quedou paralizado ata o día de hoxe, informarase das novas instrucións da Consellería por este canle, en canto xurdan.