Libros de Texto

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2023-2024

Para acceder á listaxe, prema uns segundos na imaxe, de non descargarse vaia ao documento PDF adxunto. Tamén a pode consultar no taboleiro da secretaría do Centro.

Aviso: Trasladada a incidencia á Editorial Anaya para atopar os libros de francés: J'aime. Cedéronnos uns novos códigos ISBN que actualizamos na listaxe adxunta a día 27/07/2023, e no taboleiro de secretaría. Estes novos ISBN, correspóndense co Pack de

Libro de texto + un libriño de lectura de regalo.

Non obstante, aseguran que cos antigos códigos as librerías deberían localizar igualmente o libro que corresponda, pero virá sen o libro de lectura de agasallo. O dato a ter en conta é que se corresponda co título, autores e editorial.

Se estades asociados/as á ANPA, poñédevos en contacto coa asociación para que vos indiquen que libros van repartir para o vindeiro curso.

Reparto de libros do fondo do IES. Martes 27 pola tarde e mércores 28 de setembro de 2022

Mañá martes 27 de setembro, procederase ao reparto dos libros asignados a aquel alumnado beneficiario dos cursos de 2ºESO A, 2ºESO B e 4ºESO (LOMCE).

O mércores 28 de setembro, procederase ao reparto dos libros asignados a aquel alumnado beneficiario dos cursos de 1ºESO A, 1ºESO B e 3ºESO A, 3ºESO B. (LOMLOE)

O alumnado levará os libros para o seu domicilio e devolverá ao centro o impreso asinado polos representantes legais coa maior brevidade,unha vez comprobados na casa os lotes (nº de libros asignados e estado indicado no impreso).
Existe un apartado de observacións que poden cubrir en caso de desconformidade co contido recollido. Prégase, forren os libros emprestados e velen polo seu coidado no mantemento ao longo do curso.

Aproveitamos a ocasión para aclarar que :

No 1º curso de ESO, non deben mercar o caderno de francés. Só o libro con ISBN: 978-84-143-1697-9

No 3ºcurso, si deben mercalo, na medida do posible.

ISBN do Libro: 978-84-143-1699-3

ISBN do caderno: 978-84-698-9689-1

Ningún destes libros está cedido polo fondo de libros do IES.

Asemade, podedes consultar os libros cedidos pola ANPA ao alumnado socio para este curso 2022-23, premendo aquí ou entrando na sección PAIS/NAIS ANPA, ubicada nesta web.

Listaxe de libros de texto para o curso 2022-23

Para ver ou descargar a lista de libros de texto para o curso 2022-23, prema aquí.

Listaxe dos libros de texto 2021-2022

AVISO:

NON MERQUEDES NINGÚN LIBRO ANTES DE QUE SE REALICEN OS REPARTOS NO MES DE SETEMBRO, TANTO OS DE FONDO DO CENTRO, COMO OS CEDIDOS POLA ANPA.

É IMPORTANTE QUE AGARDEDES A SABER SE TEDES QUE MERCAR ALGÚN.

PARA CONSULTAR A LISTAXE, PREMA NO PDF ADXUNTO.