SAMAIN 2019- IES DE COTOBADE

O xoves 30 de Outubro o noso centro celebrou a festa do samaín cun concurso de deliciosos e terroríficos doces decorados para a ocasión. Celebramos a participación do alumnado na actividade e a súa implicación tanto na decoración de orixinais cabazas, nos disfraces e caracterización, así como nos fantásticos relatos de medo. A degustación e entrega de premios tivo lugar no hall do instituto, preparado e decorado para ocasión no que non faltaba detalle, obra de Beatriz Pérez Espiña, Xefa de Estudos e profesora de E.P.V e de MªLuisa Cousillas coordinadora de actividades extraescolares.

Recollemos neste vídeo a reportaxe fotográfica realizada e lamentamos que non se reflicte nas imaxes a totalidade do decorado, doces ou cabazas. O feito que aparezan uns e non outros non determina a calidade do produto, senón que foi imposible retratar e fotografar cada detalle do evento, xa que este curso todo eran detalles. Parabéns a todos os participantes por manter viva esta tradición!