Reparto de máscaras ao alumnado beneficiario

Segundo a ORDE do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería, así como en centros privados concertados, no curso 2021/22 (código de procedemento ED330E), o pasado martes 14 de decembro, procedeuse ao primeiro reparto de máscaras ao alumnado beneficiario. Repartiuse 1 caixa de 50 máscaras cirúrxicas por alumno/a dando cobertura ata o vindeiro 22 de febreiro de 2022.

O reparto realizouse na aula de referencia e entregouse ao  alumnado beneficiario da axuda en presenza dun/ha profesor/a e da secretaria do Centro.

Contabilízase 1 máscara para cada día lectivo e dúas para os martes, en horario de mañá e tarde, de acordo  co calendario escolar.

O martes 22 de febreiro procederase á reposición de máscaras coa entrega do segundo lote.

Procedemento que seguiremos aplicando periodicamente mentres permaneza a situación de pandemia.

Contamos coa colaboración das familias para o control do cambio diario da máscara e uso correcto da mesma.