III CERTAME LITERARIO RELATOS DE AUGA INTELIXENTE

CARME URRUTIA GONZÁLEZ-FIERRO, DO IES A PONTEPEDRIÑA, FOI A GAÑADORA DO III CERTAME LITERARIO RELATOS DE AUGA INTELIXENTE.

Carmen Urrutia, do IES A Pontepedriña (primeira pola esquerda) gañou  o III Certame literario Relatos de Auga Intelixente, organizado por Viaqua, na categoría de ESO, co seu relato “ Un balde de auga”. Este traballo foi  coordinado pola profesora do Departamento de galego, Mari Carme García Ares.

Aqui aparece coa outra vencedora da categoria de Bacharelato e segundas clasificadas, no acto que se celebrou no concello para recibir os seus premios. Este acto estaba presidido polo edil de Educación e contaba coa presencia do director de Viaqua, Julio Masid, de membros da Corporación Municipal en representación de todos os partidos políticos e do xurado do premio.

A este premio presentáronse 561 relatos de alumnos e alumnas de toda Galicia.