Lingua galega

1º DE BACHARELATO

2º DE BACHARELATO

Literatura contra o maltrato

O último dos actos desenvolvidos no noso centro para sumarnos á loita contra a violencia machista foi unha exposición de textos e un maratón de lectura. Graciñas a Carmen Navarro Ilustración por deixarnos usar unha das súas obras na portada do vídeo e a toda a comunidade educativa que colaborou con esta actividade. Agardemos que nun futuro non moi lonxano non teñamos xa que lembrar o 25 de novembro.

Visita de Andrea Maceiras

A nosa segunda autora dentro da sección O Curruncho das Escritoras foi Andrea Maceiras. O alumnado de 3º ESO leu a súa novela Europa Express e fíxolle todas aquelas preguntas que lle xurdiron tras a súa lectura. Puidemos comprobar que é unha obra que lles gustou. Foi un pracer tela connosco.

Visita ao Museo do Mar (Vigo)

Os departamentos de Lingua Galega, Xeografía e Historia, Música e o Equipo de Dinamización e Normalización organizamos unha visita ao Museo do Mar en Vigo co alumnado de 3º ESO e 1º de Bacharelato. Foi a ocasión perfecta para poder ver o Pergamiño Vindel, que contén as sete cantigas de amigo compostas por Martín Códax no século XIII, aproveitando que estará alí exposto ata o vindeiro 4 de marzo.

Tras pasar a mañá no Museo, antollouse boa idea viaxar en barco ata a Illa San Simón, co gallo de coñecer o seu pasado histórico como leprosaría, cárcere ou fogar de orfos. O tempo acompañou, polo que se puido gozar desta paisaxe única.

Descargar álbum completo

III CERTAME LITERARIO RELATOS DE AUGA INTELIXENTE

CARME URRUTIA GONZÁLEZ-FIERRO, DO IES A PONTEPEDRIÑA, FOI A GAÑADORA DO III CERTAME LITERARIO RELATOS DE AUGA INTELIXENTE.

Carmen Urrutia, do IES A Pontepedriña (primeira pola esquerda) gañou  o III Certame literario Relatos de Auga Intelixente, organizado por Viaqua, na categoría de ESO, co seu relato “ Un balde de auga”. Este traballo foi  coordinado pola profesora do Departamento de galego, Mari Carme García Ares.

Aqui aparece coa outra vencedora da categoria de Bacharelato e segundas clasificadas, no acto que se celebrou no concello para recibir os seus premios. Este acto estaba presidido polo edil de Educación e contaba coa presencia do director de Viaqua, Julio Masid, de membros da Corporación Municipal en representación de todos os partidos políticos e do xurado do premio.

A este premio presentáronse 561 relatos de alumnos e alumnas de toda Galicia.

Concurso de Viaqua: Relatos de Auga Intelixente

A nosa alumna de 1º de ESO, Carmen Urrutia González-Fierro, resultou ganadora do concurso de Viaqua co seu poema Un balde de auga. Estaremos na entrega de premios a próxima semana.

Parabéns!!!

O IES “A Pontepedriña” foi o gañador da fase zonal do Club de Debate

Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000000624 StartFragment:0000000454 EndFragment:0000000608

O IES “A Pontepedriña” foi o gañador da fase zonal do Club de Debate

Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000001435 StartFragment:0000000454 EndFragment:0000001419

Estaremos na fase final que terá lugar en Santiago o día 6 de maio.

O equipo formado por Víctor López Sayáns, Carmen Aguilera Paredes, Desirée Mosquera Penas, Xoán Domínguez San José, Carla Gómez Beiroa, Sofía Sánchez-Brunete Facal e César Queijeiro Suárez, está preparado polas profesoras Mariló Lagarón e Carme García.

A temática sobre a que tiveron que debater os sete equipos participantes foi:

“Debemos acoller as persoas refuxiadas”

Na fase final o tema sobre o que debatirán será:

“O futuro da lingua está na mocidade”

Cartas de San Valentin e máis en Normalización Lingüística

Premendo aquí pódese accrder aos gañadores do concurso de "Cartas de san Valentín" e máis novas relacionadas con Normalización.