Números anteriores

REVISTA ESCOLAR 2017- 2018

REVISTA ESCOLAR 2017

REVISTA ALBARES 2019

A Dirección do CPI As Mirandas publica a Revista Escolar do curso 2018-2019 e transmite os parabéns polo gran traballo realizado polo alumnado, profesorado e persoal non docente, tamén grazas á colaboración da ANPA e Concello.

REVISTA ESCOLAR "ALBARES" 2016

Publicada a 5ª Revista Escolar do noso centro "ALBARES" impulsada polo equipo de Dinzamización Lingüística do centro e grazas ao traballo excepcional da súa coordinadora, Yolanda Castro.

A  excepcional portada foi realizada pola nosa alumna de 4º ESO, Ana Martínez, á que lle transmitimos os nosos parabéns e o agradecemento polo seu traballo, desexándolle un excelente futuro académico .

Revistas Escolares

REVISTA ESCOLAR 2015

REVISTA ESCOLAR XUÑO 2014

REVISTA ESCOLAR XUÑO 2013

REVISTA ESCOLAR XUÑO 2012

1ª Revista Escolar- Curso 2011-2012- ALBARES

Presentamos a 1ª Revista escolar do CPI Conde de Fenosa, curso 2011-2012

A maquetación, coordinación e dinamización correu a cargo da nosa profesora Yolanda Castro López, que tivo grande colaboración por parte do alumnado e profesorado do centro.

Parabéns polo traballo ben feito