Matrícula e reserva de praza
Matrícula ordinaria de ESO e bacharelato para o curso 2014-2015
O prazo de matrícula ordinaria de ESO e bacharelato é do 25 de xuño ao 10 de xullo, con horario de 10 a 14 h.
Actualizado: 30 de xuño de 2014
Reserva de praza e solicitude de admisión de ESO ou bacharelato no curso 2016-2017
* Para o alumnado do centro ou dos centros adscritos:O prazo de solicitude de reserva de praza para cursar estudos de ESO ou bacharelato é do 1 ao 15 de febreiro. O impreso corespondente pode descargarse (en formato pdf editable) premendo nesta ligazón. * Para alumnado de novo ingreso no centro (que non proceda dun centro adscrito):A solicitude de admisión é do 1 de marzo ao 20 de marzo. O impreso correspondente (en formato pdf editable) pode descargarse premendo nestoutra ligazón. Cómpre sinalar que deberán presentarse dúas copias asinadas (polos dous pais) pois unha delas será selada e serverá de resgardo. Ademais desa solicitude asinada polos dous pais, deberase achegar a seguinte documentación:
- Libro de familia
- DNI do alumno/a, se o ten
A documentación relativa á baremación non é necesario aportala neste prazo. No caso de ser necesaria, solicitaríaselles con posterioridade.Os interesados poden desacargar o calendario do proceso completo de adminsión e matrícula premendo nesta ligazón. Lémbrase que só se pode presentar unha única solicitude, no centro para o que se solicita praza en primeiro lugar. O incumprimento deste apartado implica a perda de todos os dereitos de prioridade que lle poideran corresponder ao alumno (artigo 7.3 do Decreto 254/2012).Lémbrase aos alumnos deste centro que soliciten praza noutro, que deben comunicar ao mesmo tempo a dita solicitude na secretaría do IES Pontepedriña, segundo o artigo 9.3 da Orde do 12 de marzo de 2013
Calendario de matrícula dos Ciclos Formativos para o curso 2012-2013
Antes da matrícula debe consultar a oferta educativa onde atopará os requisitos tanto de idade como académicos que debe reunir. Os seguintes enlaces poden axudar:
Este é o calendario de admisión do alumnado aos ciclos formativos de grao medio e superior en réxime ordinario e para as persoas adultas (pódese descargar -pdf- premendo nesta ligazón):
Período ordinario de admisión* | Período extraordinario de admisión |
|
Presentación de solicitudes |
Do 18 de xuño ao 2 de xullo |
Do 3 ao 12 de setembro |
Matrícula de FCT e Comercio Internacional (só alumnado deste centro) | Do 26 de xuño ao 10 de xullo | |
Publicación da relación provisional de solicitantes de novo ingreso | 4 de xullo |
14 de setembro |
Reclamacións á relación provisional de solicitantes |
Do 4 ao 10 de xullo |
Do 14 ao 17 de setembro |
Publicación da listaxe definitiva de solicitudes | 16 de xullo |
18 de setembro |
Publicación da 1ª relación ordinaria de admitidos | 17 de xullo |
19 de setembro |
Período de matrículación da 1ª adxudicación** | Do 17 ao 19 de xullo | Do 19 ao 21 de setembro |
Publicación da 2ª relación ordinaria de admitidos | 24 de xullo |
25 de setembro |
Período de matriculación da 2ª adxudicación** | Do 24 ao 27 de xullo | Do 25 ao 27 de setembro |
Matrícula de ciclos liberados*** | Ata as 13 h do 31 de xullo |
Ata as 13 h do 5 de outubro |
*Para alumnado de novo ingreso (admisión), reserva de praza para repetidores e reserva de praza para o 2º curso.
**As persoas solicitantes admitidas que desexen renunciar deberán facelo no prazo indicado (anexo VIII da Orde de convocatoria). En caso de non facelo perderán o dereito á súa praza.
***Se, unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes ou despois de cada unha das adxudicacións, existisen prazas vacantes e non houbese lista de espera, liberaranse as prazas do ciclo formativo, para o alumnado que acredite o cumprimento dos requisitos de acceso. Os centros efectuarán a matrícula por estrita orde de chegada das solicitudes.
A relación dos ciclos formativos coa condición de liberados e o número de prazas dispoñibles en cada un deles poderase consultar en todo momento na páxina web http://www.edu.xunta.es/fp/ven-fp.
Documentación requerida (premer para descargar a información, en pdf):
Actualizado: 21 de xuño de 2012.
Solicitude de cambio de modalidade no bacharelato
A Orde do 24 de xuño de 2008 (DOG do 27) pola que se desenvolve a organización e o currículo das ensinanzas de bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia, establece no seu artigo 5º que o alumnado, unha vez cursado o primeiro curso de bacharelato e antes do comezo das actividades lectivas do segundo, poderá solicitar á dirección do centro o cambio de modalidade en función das súas expectativas futuras ou aptitudes persoais.
O alumnado, unha vez autorizado para o cambio de modalidade, terá que matricularse de polo menos dúas materias da nova modalidade correspondentes ao primeiro curso e de todas as de segundo curso, de acordo co establecido no artigo 3º.4 da citada orde, computándose como optativa de segundo curso unha das materias de modalidade cursada e superada en primeiro.
Para cursar o segundo curso da nova modalidade, teranse en conta os requisitos establecidos nos artigos 3º.6 e 3º.7 da orde mencionada, referentes ás materias de contidos progresivos e aquelas que precisan de coñecementos previos.
Pódese descargar un modelo de solicitude, en formato pdf, premendo nesta ligazón.
Solicitude de anulación de matrícula de bacharelato
A Orde do 24 de xuño de 2008 (DOG do 27), pola que se desenvolve a organización e o currículo das ensinanzas de bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia, determina no seu artigo 11º, que o alumnado poderá solicitar a anulación de matrícula á dirección do centro educativo, antes do 30 de abril, cando circunstancias de enfermidade prolongada, incorporación a un posto de traballo ou obrigas de tipo familiar ou persoal impidan seguir, en situación normal, os estudos.
A solicitude, que estará acompañada das xustificacións pertinentes, será resolta nun prazo de 10 días pola dirección do centro.
Pódese descargar un modelo de solicitude premendo nunha das seguintes ligazóns:
Matrícula de ESO e bacharelato para o curso 2013-14
O 5 de setembro formalizarase na secretaría do centro de 9:00 a 14:00 h a matrícula de ESO ou bacharelato para o curso 2013-2014.
No sobre matrícula atópase a información correspondente, da que podemos destacar o seguinte:
Documentación: A que non presentaran o ano anterior ou se renovara neste curso, ademais de dúas fotos (tres no caso de transporte escolar) e o seguro escolar se corresponde
Alumnado novo (se presentou solicitude neste centro, o que non presentara do seguinte): FOTOCOPIAS dos dnis de pai, nai e o propio alumno, da tarxeta da seguridade social do alumno/a (só 1º, 2º de ESO), 2 fotos (tres no caso de usar o transporte escolar), libro de familia completo (só as páxinas escritas), certificación académica.
Desde 3º ESO ata CICLOS (ambos inclusive) seguro escolar: 1,12€. Banco Pastor conta: 0072 0198 61 0000100603
AXUDAS LIBROS: Fotocopia libro familia completo, certificado minusvalía
se corresponde, acreditación familia monoparental se corresponde.