PROXECTO SECCIÓNS BILINGÜES

A dirección do CPI  As Mirandas,  informa do proxecto de seccións bilingües que se están impartindo no presente curso académico:

•      2 en Plástica en 5º EP (Castelá-Inglés)as que acode todo o alumnado co profesorado da materia (Fifí) e a coordinadora (Elisa, profesora de Lingua Inglesa).
  •      2 en Plástica en 6º EP (Castelá-Inglés)as que acode todo o alumnado co profesorado da materia (Fifí) e a coordinadora (Elisa, profesora de Lingua Inglesa).
  •     1 en Ciencias Naturais en 1º ESO (Galego-Inglés) as que acode alumnado co profesorado da materia (Chus Mourazos) e a coordinadora (Pilar Molina, profesora de Lingua Inglesa) .
  •     1 en Bioloxía e Xeoloxía en 3º ESO  (Galego-Inglés) as que acode alumnado co profesorado da materia (Chus Mourazos) e a coordinadora (Vicen de la Cuadra, profesora de Lingua Inglesa).
  •     1 en Bioloxía e Xeoloxía en 4º ESO  (Galego-Inglés) as que acode alumnado co profesorado da materia (Chus Mourazos) e a coordinadora (Vicen de la Cuadra, profesora de Lingua Inglesa).

Secciónsbilingüesfamilias.odp30.49 KB
Proxecto de SecciónsBilingües.pdf671.96 KB