PISA 2015

Por primeira vez, o noso centro participará no Programa Internacional de Avaliación Educativa; PISA. Esta avaliación está dirixida ao alumnado de 3º ou 4º ESO de 15 anos.

Participar en PISA é importante porque os resultado da avaliación poden empregarse para:

• Indicar ata que punto o alumnado está preparado ao rematar a ESO para acometer a súa vida profesional ou académica.

• Proporcionar información aos centros, ás administracións educativas e sistemas educativos co fin de identificar áreas que se deben mellorar.

• Permitir unha comparación lonxitudinal do rendemento do alumnado entre distintos países.

Todos os datos son confidenciais, non se revela nin a identidade de ningún individuo nin de ningún centro.

Neste estudo principal, todas as probas tanto as cognitivas como os cuestionarios de contexto (director e alumno), realizaranse por ordenador. Os aplicadores da proba (empresa externa) traerán os ordenadores portátiles para cada alumno.

O alumnado durante unha mañá que poderá ser calquera día dende o 20 de abril ata o 31 de maio realizará esa proba que consistirá na resolución de problemas e cuestiones relacionadas coas Ciencias, Matemáticas e Lingua, así como un cuestionario de contexto do alumnado que responderán no ordenador.

Na edición PISA 2012 centrouse en matemáticas e na resolución de problemas da vida real e de competencia financeira. Nesta edición PISA 2015 centrarase fundamentalmente nas ciencias e na resolución de problemas colaborativos, lectura e matemáticas.

Toda a información relativa a esas probas podédelas atopar nos seguintes enlaces:

Vídeos con preguntas liberadas interactivas:

Vídeo no que se desenvolve unha unidade interactiva: