XVII OLIMPIADA MATEMÁTICA GALEGA 2º ESO

A Dirección do CPI Conde de Fenosa felicita ao alumno do noso centro, Jaime Roade Conejo de 2º de ESO seleccionado de 23 alumnos presentados á proba zonal da XVII Olimpiada Matemática Galega organizada por AGAPEMA para participar na Proba Autonómica o vindeiro 21 de maio en Lugo.

Parabéns, Jaime!

Parabéns tamén á profesora de matemáticas, Belén Morón.

Desexamoslle que disfrute do día e logre pasar á fase nacional que se celebrará en Huesca.

Co fin de promover a ensinanza e aprendizaxe das Matemáticas a través da resolución de problemas, a creatividade e a reflexión, AGAPEMA (Asociación Galega de Profesorado de Educación Matemática) organiza a XVII Olimpiada Matemática Galega de 2º da ESO, na que neste curso participaron catro alumnos do noso centro:

- Iván Dragoevich (2ºA)

- Daniel García Alonso-Villaverde (2ºA)

- Sofía Peña (2ºB)

- Jaime Roade (2ºB)

A fase local tivo lugar o 23 de abril no IES Carballo Calero (Ferrol) e desta fase que se celebra nas distintas sedes de toda Galicia sairán seleccionados 40 alumnos que participarán na Fase Final Galega en Lugo o 21 de maio.

Moitas grazas ós alumnos e as súas familias por animarse a participar, así como ao IES Carballo Calero por encargarse da organización da Fase Local.

¡¡ Moita sorte rapaces!!