Benvida ao profesorado e alumnado Erasmus+

A partir do domingo 24 e  ata o 29 de novembro recibiremos no noso centro a 20 alumnos e 12 profesoras de 5 países (Turquía, Polonia, Rumanía, Grecia e Italia) cos que estamos levando a cabo un proxecto europeo, KA229 :
Manifestaciones artísticas desde las festividades y tradiciones europeas”
Envío o enlace do blog do proxecto no anterior título, así cómo podedes informavos máis na páxina web do noso centro.

Hoxe,  domingo, unha representación do centro fóron recibir aos convidados e partIcípantes no proxecto a Santiago, realizando una etapa do camiño e unha visita guiada polo casco histórico.

Pola tarde, as familias esperan ao alumnado que van acoller durante esta semana a partir das 5 .

Excited and nervous!!!

As you can see in the pictures, today we were working a lot decorating our school to receive you.

O luns 25 de novembro teremos as seguintes actividades:
  • 9:45h. Recepción no Concello de Ares
  • 10:45h. Recepción no CPI As Mirandas por parte do alumnado da ESO
  • 13:00h. Acto institucional polo Día da non violencia de xénero: CIM de Ares e toda a Comunidade educativa e  os profesores e alumnos dos centros visitantes na entrada do CPI As Mirandas
  • 16:00h. Obradoiros e talleres de gravado e de baile galego e turco.
Durante a semana visitarán as cidades da comarca ata Coruña destacando o mércores pola tarde que visitarán as Meninas de Canido e a SGHN.

É un proxecto Erasmus+  dcon intercambio escolar que se levará a cabo no centro durante 2 cursos consecutivos, con 5 mobilidades (1 a cada país participante) na que viaxan 4 alumnos e 2 profesores. Esta é a primeira mobilidade e será aquí en Ares, xa que é o centro coordinador, sendo a súa responsable Mª Josefa Seijo Bellón.