NOVAS ACTIVIDADES ERASMUS+

Estimadas familias e alumnado do CPI AS MIRANDAS,
Antes de nada desexarvos a todos que vos atopedes ben de saúde e de ánimo. Todos estamos nunha situación totalmente extrema e intentamos normalizar, na medida do posible para facer isto un pouco máis levadeiro.
Sabedes que este ano e o vindeiro estamos desenvolvendo un proxecto Erasmus + de Intercambio Escolar  "ARTWORKS FROME EUROPEAN FESTIVITIES AND TRADITIONS" no que o noso alumnado participa en maior ou menor medida.
Unha das actividades previstas no noso calendario é traballar a Pascua e, dado que nos vemos na imposibilidade de podelo facer nas aulas, gustaríame facervos partícipes da invitación a colaborar desde as vosas casas.
Pode ser calquera tipo de traballo que se vos ocorra en relación coa Pascua:
- unha realización artística,
- un prato típico,
- un doce,
- unha receita de cociña,....
Podedes enviarnos as vosas aportacións, fotos, vídeos, presentacións, documentos de word ou pdf...ao correo.
Con todo o que nos chegue faremos unha publicación dos vosos traballos nas distintas plataformas:
- BLOG ERASMUS (ESTÁ NA PAXINA DO COLE PERO DENDE ESTE ENLACE PODEDES ACCEDER DIRECTAMENTE)
- PAGINA FACEBOOK
Erasmus Project. KA229 Artworks from European Festivities and Traditions
AEFET erasmus + project
AEFET ERASMUS + KA 229 CPI AS MIRANDAS
- ETWINNING
- MOBILITY TOOL

Aquí tedes algúns tutoriais para axudarvos a pensar algún traballo cos vosos rapaces e rapazas.

Todos, rapaces e familias podedes participar.

MOITO 'ÁNIMO e MIL GRACIAS POLO VOSO ESFORZO!

HAPPY EASTER!
,
Fifí Seijo (coordinadora do proxecto ERASMUS + )
image.jpeg