E. Secundaria

Música en Secundaria

ORIENTACIÓN ACADÉMICO-PROFESIONAL PARA ALUMNADO DE 4º DE ESO - DEPARTAMENTO ORIENTACIÓN

No seguinte enlace podedes ler o documento elaborado polo Departamento de Orientación do CPI As Mirandas sobre a Orientación Académico-Profesional dirixido ao alumnado de 4º de ESO:

O OUTONO EN ARES

Na primavera chéganos a placidez do Outono en Ares, obra realizada polo alumnado de música de 2º e

4º de ESO  dirixido pola profesora Teresa Frieiro.

FÁTIMA BELHRLID EN CANTA FERROL

O pasado  sábado día 6 de abril participou a nosa lumna e vosa compañeira Fátima no concurso CANTAFERROL, organizado polo concello de Ferrol para premiar á mellor voz de todos os institutos da comarca.

Foi seleccionada  entre as 30 mellores dun total de setenta e dous participantes, pero finalmente no poido estar entre os quince finalistas.

Dende aquí queremos destacar o seu mérito por participar e animala porque ten unha bonita voz.

Podemos vela co xurado  do Concurso (participantes do concurso "La Voz" de TV5).