Extraescolares

Fomentar o benestar dos nosos/as fillos/as

O vindeiro martes 28 de maio ás 18:30h terá lugar no noso centro unha charla a cargo da psicóloga Ángela Patricio Cal sobre benestar emocional, prevención da ansiedade, do estrés, crises e depresión, entre outros, nos e nas adolescentes.

Por favor, pregamos que cubran o seguinte formulario co obxecto de prever o número de asistentes:

IES de Cotobade en Elche. “La voz del alumnado”

Mobilidade do IES de Cotobade a Elche.

Do 23 ao 25 de abril, representantes do profesorado e do alumnado do IES de Cotobade visitaron o IES Severo Ochoa de Elche para coñecer de primeira man a metodoloxía de aprendizaxe por proxectos.  Neses días, o alumnado estivo aprendendo sobre o Alzheimer e as súas consecuencias.

Despois, deseñou unha serie de xogos para estimular a memoria e outras funcións executivas para, finalmente, ir a un centro de maiores e probar os seus xogos con persoas con esta enfermidade.

Un encontro moi emocionante !

Ademais destas fotografías, podedes seguir este proxecto na seguinte ligazón:

O Programa de Agrupación de Centros Educativos é unha iniciativa destinada a promover a colaboración e o intercambio de experiencias entre as distintas institucións educativas.

Este programa do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deporte, de dous cursos de duración, reúne ao IES Severo Ochoa (Elche), ao IES de Cotobade (Pontevedra) e ao IES Miguel Catalán (Coslada).

Coa nosa participación nela, e a partir de catro mobilidades, pretendemos intercambiar coñecementos e boas prácticas para mellorar a calidade da educación, ofrecer oportunidades de formación e desenvolvemento profesional ao profesorado, promovendo a innovación pedagóxica e a actualización constante, e fomentar a colaboración e a participación do noso alumnado, que xorden como embaixadores da aprendizaxe, promovendo a colaboración entre os tres centros educativos para traballar en proxectos conxuntos, compartir recursos e xerar sinerxías.

No noso Blog, creado polo alumnado embaixador do IES Miguel Catalán, atoparás unha gran variedade de reportaxes e podcasts que reflicten a riqueza e diversidade deste programa. Desde testemuños dos participantes ata análise de proxectos exitosos, pasando por reflexións sobre as tendencias educativas actuais.

Vídeo "Vivir" Baixo o mesmo paraugas

Xuntanza inclusiva. Baixo o mesmo paraugas.

Con motivo da Celebración do día Internacional das Persoas con Discapacidade , alumnado de 1ESO está participando na gravación dun vídeo clip inclusivo en colaboración coa Fundación - Asociación Juan XXIII de Pontevedra.

O vindeiro venres 30 de Novembro ás 13.30, recibiremos a Ana, David, Fátima, Iñaki, Juan, Martín, Noemí, Miguel, Nacho, Nicole, Sergio e Miguel, os nosos compañeiros da Fundación para realizar gravacións e tomas conxuntas cos nosos alumnos e perfilar o vídeo definitivo.

Ese encontro concluirase cun xantar inclusivo nas instalacións do noso Centro que finalizará ás 15.30.

Se chove, que chova pero baixo o mesmo paraugas!

Viaxe á Lugo

22/06/2010 00:15
22/06/2010 19:30
Etc/GMT