Meteoescolas

RECOÑECEMENTO AO PROXECTO DE CENTRO DO PLAN PROXECTA METEOESCOLAS: "A TEMPO" CURSO 2015-2016

A Dirección presenta á Comunidade Educativa do CPI o Diploma pola participación do PLan Proxecta, RECOÑECEMENTO DO PROXECTO DE EXCELENCIA no curso 2015-2016.

Agradecemos ao noso compañeiro Jorge Gutierrez (ao que añoramos porque xa non está no centro) a dinamización deste proxecto que forma  parte xa das nosas rutinas e dunha forma nova de entender o tempo traballando dende os diferentes ámbitos educativos. Agradecemos a todo o profesorado, alumnado o seu traballo. Parabéns!

PREDICIÓN METEREOLÓXICA PARA A FIN DE SEMANA

Comezamos unha nova etapa do Plan Proxecta Meteoescolas, e comezamos tamén coa nova edición das Predicicións metereolóxicas da fin de semana:

• O tempo na fin de semana do 17_19 de novembro. Versións

O tempo na fin de semana do 10-12 de novembro:

Deixamos a etapa 2016 do noso proxecto Meteoescolas, na que cada venres do 2016 manteremos a predición meterolóxica da fin de semana como podedes observar no enlace "PREDICCIÓN METEROLÓXICA" da páxina principal na parte lateral dereita en TEMPO EN ARES E picando na lista de reprodución do vídeo seguinte: