Libros de Texto

Listaxe definitiva da concesión de cheques de material escolar

A partir de hoxe, mércores 26 de xullo, está dispoñible na entrada do centro a listaxe definitiva de alumnado admitido e excluído da axuda para material escolar (cheques de 60 e 75 euros).

As persoas SOLICITANTES poden recoller os cheques a partir do 1 de setembro. Se algunha das persoas beneficiarias precisa recollelo antes da data indicada, pode solicitalo presencialmente os días 27 e 28 de xullo e recollelo o seguinte día hábil.

Cheque material escolar

A partir de hoxe, mércores 12 de xullo está dispoñible na entrada do centro o listado provisional de alumnado admitido e excluído da axuda para material escolar.

O período de reclamacións estará aberto ata o vindeiro mércores, 19 de xullo, e o 26 de xullo publicarase a listaxe definitiva. Os cheques poderán recollerse en conserxería a partir do 1 de setembro.

Libros de texto Curso 2023-24

ESO: O centro dispón de  libros de texto correspondentes a doazóns das familias e ao anterior Fondo de Libros que poderá prestar ao alumnado que o precise. Recoméndase esperar a setembro e falar co profesorado de cada materia para ver a dispoñibilidade.

Os cadernos de música, debuxo e francés son individuais e non reutilizables, por iso todo o alumnado que curse estas materias debe mercalo.

Pica no curso para descargar as listas de libros correspondentes a cada nivel.

1º ESO    2º ESO     ESO    4º ESO

Bacharelato    2º Bacharelato

Fondo de Libros de Texto e Axudas Material Escolar

O IES de Chapela está incluído no proxecto de educación dixital (Edixgal) en todos os cursos da ESO, polo que o alumnado do IES de Chapela non pode participar no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, si que poderá solicitar a axuda para adquirir material escolar (cheque de 60 € ou 75 €, dependendo da renda per cápita familiar) cando reúnan os requisitos establecidos na Orde do 10 de maio de 2023.

O prazo de solicitude é do 20 de maio do 2023 ata o 21 de xuño de 2023, ambos incluídos.

Información resumida da Orde do 10 de maio de 2023 - IES de Chapela

Orde do 10 de maio de 2023 - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Enlace con máis información á paxina da consellería

Enlace á aplicación para descargar os formularios

Enlace á sede electrónica para presentar solicitudes por este procedemento

Recollida de cheques para material escolar

A partir de hoxe martes 19 de xullo está dispoñible na entrada do centro o listado definitivo de alumnado admitido e excluído da axuda para material escolar (cheque 50 euros).

As persoas SOLICITANTES xa poden vir recoller os cheques.

Libros de texto Curso 2022-23

Pica no curso para descargar as listas de libros correspondentes a cada nivel.

1º ESO    2º ESO     ESO    4º ESO

Bacharelato    2º Bacharelato

Axuda material escolar

A partir do luns 11 de xullo estará dispoñible na entrada do centro o listado provisional de alumnado admitido e excluído da axuda para material escolar (cheque 50 euros).

En próximas datas publicaremos nesta web a data de recollida de dito cheque.

Fondo de Libros de Texto e Axudas Material Escolar

O IES de Chapela está incluído no proxecto de educación dixital (Edixgal) en todos os cursos da ESO, polo que o alumnado do IES de Chapela non pode participar no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, poderá solicitar a axuda para adquirir material escolar (cheque de 50 €) cando reúnan os requisitos establecidos na Orde do 29 de abril de 2022.

Información resumida da Orde do 29 de abril de 2022 - IES de Chapela

Orde do 29 de abril de 2022 - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Enlace con máis información á paxina da consellería

Enlace á aplicación para descargar os formularios Anexo I  Anexo II