CM APSD

Benvida, primavera!

Benvida, primavera!!! O alumnado de 1º de APSD decorou o taboleiro de Meteoescolas con este mural tan primaveral.

O equipo InnovaTechFP do IES de Chapela participou nunha sesión formativa do programa

As alumnas do 2º curso do CS de Documentación e Administración Sanitarias Sara Novo e Nerea Bueno, xunto coa profesora María del Mar Prieto, asistiron o pasado 18 de xaneiro á sesión formativa en técnicas de Design Thinking, que se desenvolveu no CIFP Manuel Antonio, como membros do equipo de InnovaTechFP. Deste equipo, que representa ao IES de Chapela no devandito programa, forman tamén parte os alumnos Adrián Blanco e Gonzalo Fernández, do mesmo ciclo formativo.

O outono e as súas emocións

Dentro do Proxecto Meteoescolas 23/24 o alumnado de 1º APSD estudou a relación entre a meteoroloxía propia do outono e as emocións. O resultado mostrouno a través desta árbore de emocións exposta no corredor do 1º andar do centro. Grazas polo interesante traballo realizado.

Saída Charla Alzhéimer APSD

O pasado luns, alumnado de APSD ordinario e modular do IES de Chapela, acudiu en Vigo a unha charla formativa dentro do programa DIVULGAMENTE da Fundación Barrié. Nela puidéronse sensibilizar e coñecer que é o Alzheimer e outros tipos de demencias, que partes do cerebro se ven afectada en cada unha delas, por que se producen e cales son as principais diferenzas entre elas.

Información sobre o Ciclo Medio de APSD

Estrea da obra "Pon o teu propio título" - Venres, 3 de xuño ás 19:30 - Multiusos do Piñeiral

Estrea da obra “Pon o teu propio título”, de APSD modular en colaboración coa Asociación Xaruma e a ESAD

Como xa informamos en entradas anteriores, ao longo deste curso académico unha boa parte do alumnado e profesorado do ciclo de APSD (horario 2 do réxime modular) estivo a participar nun proxecto de teatro comunitario, en colaboración coa Asociación Xaruma para a integración e promoción social de persoas do eido da saúde mental e coa Escola Superior de Arte Dramática (ESAD) de Vigo, así como co apoio do Concello de Redondela, que nos cedeu as instalacións do auditorio do multiusos Piñeiral do Crego para os ensaios.

Froito do traballo conxunto, xurdiu o grupo de teatro Xanela (Xaruma + Chapela), que agora presenta a obra de creación colectiva "Pon o teu propio título". A estrea terá lugar o vindeiro venres 3 de xuño ás 19:30 horas no multiusos Piñeiral do Crego (Chapela), e agárdase que nela o público teña o seu propio papel. O acceso será de balde e estará aberto a todas as persoas que desexen asistir ata completar aforo. Agardámosvos!

Para irvos abrindo o apetito, tedes aquí o cartel e o vídeo promocional da obra, elaborados polas alumnas Andrea Vázquez e Alicia Rey, respectivamente.

https://youtu.be/Zpyo-474noc (ligazón ao vídeo en Youtube)

Os sentidos do cine

Para calquera futura técnica en Atención a Persoas en Situación de Dependencia a empatía é algo fundamental. Por iso, o mércores 27 de abril o alumnado de APSD modular foi ata Redondela para, da man do FIC Andaina, poñerse na pel dunha persoa cega e unha persoa xorda no ámbito audiovisual. Menuda experiencia! Grazas por invitarnos.

Cantamos coas mans - Vota o IES de Chapela

O alumnado do horario 1 de APSD modular reivindica o uso da lingua de signos con este vídeo e necesita o teu voto. Soamente tes que entrar neste enlace

Buscar o IES Chapela no formulario que está abaixo de todo, votar e compartir.

Moitas grazas!

Aprendendo en compañía de persoas con diversidade funcional

Ao longo da segunda avaliación, o alumnado de APSD modular recibiu a visita de varias persoas con diversidade funcional do noso propio contorno: Secundino Curro (diversidade funcional visual), Eva Rodríguez Rodríguez e Beatriz Rodríguez Rodríguez (diversidade funcional auditiva), e Natalia García (diversidade funcional física / acondroplasia). Estas visitas, xunto co obradoiro de teatro inclusivo que estamos a levar a cabo en colaboración coa asociación Xaruma (para a integración de persoas con problemas de saúde mental) e a Escola Superior de Arte Dramática (ESAD) de Vigo, permitíronnos seguir dando forma ao proxecto “En compañía”, dirixido a achegarnos á realidade de distintos perfís de persoas con diversidade funcional ou usuarias de servizos de atención sociosanitaria a través do contacto directo coas mesmas para coñecelas mellor e derrubar mitos, prexuízos e barreiras.

Moitas grazas a todas estas persoas pola súa colaboración! Así mesmo, moitas grazas ao Concello de Redondela, que está a cedernos o auditorio do Multiusos Piñeiral do Crego para as sesións de teatro e que nos facilitou de balde o servizo de interpretación de lingua de signos para a charla de Eva e Beatriz!

Visita de Selene

O pasado luns 28 de Marzo o alumnado do ciclo medio en Atención a Persoas en Situación de Dependencia e do ciclo superior en Integración Social en modalidade a distancia, tivo a sorte de poder escoitar a Selene, promotora da Casa do Maior "A Lavandeira" e cunha grande experiencia no eido das persoas maiores e persoas con discapacidade. Grazas Selene por facernos pasar unha tarde tan amena e produtiva escoitando as túas experiencias!