Avisos, convocatorias

Convocatoria de probas libres para a obtención de títulos de FP - Curso 2023-24

Xa están convocadas as probas libres para a obtención de títulos de FP do curso 2023-24. Como novidade, nesta convocatoria ofértanse por primerira vez probas do título LOXSE do Ciclo Superior de Dietética.

Podedes ver abaixo o calendario de admisión:

Así mesmo, podedes consultar máis información aquí.

O calendario de realización das probas, así como as programacións dos módulos, subiranse nas próximas semanas no apartado de probas libres da nosa web.

Convocados os premios extraordinarios de FP de grao superior

Avaliacións de diagnóstico

Achegamos un documento informativo elaborado pola Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades sobre as avaliacións de diagnóstico que está previsto que se realicen os próximos días 10 e 11 de abril co alumnado de 4º curso de Educación Primaria e 2º curso de ESO. Pincha aquí para acceder ao documento.

Convocadas as probas de acceso a ciclos formativos

Información sobre probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: aquí.

Información sobre probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: aquí.

Probas de acreditación de competencia lingüística en linguas estranxeiras 2023-24

Informamos de que a Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades convocou por Resolución do 29 de setembro de 2023 un programa ao que o IES de Chapela vai solicitar adherirse para financiar a realización de probas de acreditación de competencia lingüística en linguas estranxeiras para alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato e Ciclos Formativos nos niveis B1, B2 ou C1 do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas. Máis información nesta ligazón.

O alumnado destes niveis interesado en participar nestas probas financiadas pola Consellería (no caso de que nos sexan concedidas) deberá presentar o seu compromiso de participación (asinado polo/a alumno/a ou polo/a responsable legal no caso de menores de idades), ben presencialmente en Xefatura de Estudos, ou ben por correo electrónico a ies.chapela@edu.xunta.gal, ata o 6 de novembro ás 12:00 do mediodía. No devandito compromiso deberá indicarse o idioma e o nivel que corresponda (B1, B2 ou C1), segundo decida o alumnado coa orientación do profesorado de lingua estranxeira de ser o caso. Pódese descargar aquí o documento de compromiso de participación.

Calendario de exames finais / probas de avaliación extraordinaria para o alumnado con PD en ciclos

Convócanse as probas de acceso a ciclos formativos

Xa están convocadas as probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e grao superior. Estas probas están destinadas a aquelas persoas que queiran cursar un ciclo de FP e carezan dos requisitos académicos para acceder directamente. Deixámosvos aquí o calendario das probas. Tedes máis información nesta ligazón.

Calendario Exames Avaliación Extraordinaria Bacharelato

Exames finais- 2º BACH

Saída anticipada ESO e Bach - 13:00 - Volta Ciclista a Galicia

O xoves 24 de febreiro a Volta Ciclista a Galicia pasará polo noso concello provocando o corte de tráfico entre Redondela e Vigo, afectando principalmente á estrada nacional 552 ata a Avenida de Vigo por onde continuará ata a Avenida de Galicia para proceder a súa entrada en Vigo. Dito corte abarcará previsiblemente desde as 14:00 ás 15:00. É por esta circunstancia, e de cara a asegurar a saída do instituto e a chegada do noso alumnado aos seus fogares, que os alumnos e alumnas de ESO e BACH abandonarán o centro escolar ás 13:10, hora na que serán recollidos e recollidas polo transporte escolar. Un saúdo.

A dirección.