Camiño do Penisal, 29. 36320 Chapela-Redondela. Tf: 986 453330 Fax: 986 450169.

BENVIDA

Tf: 986 453330   Fax: 986 450169
Código de centro: 36019566
Ubicación Vídeo de presentación

Día da Ciencia en galego e semana da Ciencia no IES

Para conmemorar o día da ciencia en galego e a semana da ciencia o IES converterase nun pequeno laboratorio instalado no hall do IES. Alumnado de varios cursos realizará e explicará algúns experimentosvistosos ao resto do IES. As experiencias realizaranse:

• luns 3 novembro: segundo recreo
  • mércores 5 novembro: segundo recreo
  • xoves  6 de novembro: 1º recreo

Ademais, o martes dia 4 a partir das 12.30, terá lugar unha conferencia, a que asistirá alumnado de 4º de ESO, 1º Bacharelato e 1º CM Farmacia, impartida polo investigador MOISÉS PÉREZ LORENZO, titulada: Nanotecnoloxía : o futuro e agora.

Magosto 2014

O xoves día 31 de Outubro,  celebrarase o Magosto no IES Chapela en horario diurno e nocturno.

A sesión da mañá terá lugar desde as 12:30 ata as 14:10.

A sesión da tarde terá lugar desde as 18:00 ata as 20:00.

ACTIVIDADES  [Departamento de Servizos á Comunidade]

ORDINARIO. DIURNO

CM APSD

• Decoración das aulas e do IES
  • Obradoiro de cancións populares
  • Obradoiro de elaboración de instrumentos a partir de elementos naturais

CS EDUCACIÓN INFANTIL

• Xogos Populares
  • Froitas con sentimentos

MODULAR

CM APSD

• Decoración das aulas e do IES.
  • Doces típicos do outono
  • Obradoiro de danzas e música tradicional
  • Obradoiro de baile moderno

CS EDUCACIÓN INFANTIL

•  Decoración aulas e IES
  •  Froitas con sentimentos

•  De 12:10 a 14:10

• Final Torneo de Futbito

• Degustación de castañas

• De 18:00 a 20:00

• Degustación de castañas

Libros solidarios

As bibliotecas de Redondela impulsan unha campaña de recollida de alimentos e produtos de primeira necesidade destinados a Cáritas Redondela

Libros solidarios

é o lema desta campaña de intercambio de libros por alimentos, na que participan as bibliotecas municipais, a biblioteca do Círculo Cultural  Recreativo de Chapela e as bibliotecas dos CEIP de Quintela, Santo Paio de Abaixo, Alexandre Bóveda, Laredo, do CEP Santa Mariña e dos IES  Chapela e Mendiño que son así mesmo os lugares de intercambio.

A campaña dará comezo o venres, 24 de outubro, por ser este o Día da Biblioteca, e rematará o 28 de novembro ou ata que se esgoten as existencias. A iniciativa está aberta a calquera cidadán que quera colaborar e, nos centros de ensino particularmente ás súas comunidades escolares, cambiando alimentos non perecedoiros e produtos de hixiene, tanto persoal como para o fogar, polos libros que encontrarán expostos nos distintos centros de intercambio. Os visitantes collerán o libro ou libros do seu interese e deixarán a cambio os produtos nos recipientes colocados para tal efecto.

Colaboradores : Biblioteca do CEIP San Salvador de Teis, Fundación Filomena Rivero Alonso e El Patito Editorial

Na foto, a presentación da campaña coa presencia das bibliotecarias dos centros participantes e dalgún dos colaboradores.

Presentación do videoclip TERRA no IES Mendiño (Redondela)

O venres 10 de outubro desprazámonos 7 membros do EDLG ata o IES Mendiño para presentar o videoclip TERRA en lingua de signos ao alumnado de 1º ESO e PDC.

Ciencia que conta

Nova convocatoria do concurso de relatos curtos  Ciencia que conta

Na convocatoria 2013 resultou finalista  a nosa alumna Claudia Rivas Guisande.  Aqui podes ver ou descargar  o  libro que contén os relatos premiados  no 2013.

FOTOS DE CÍES E DA RUTA DA AUGA

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA CICLOS MEDIOS E SUPERIORES (alumnado novo)

Prazo de ADMISIÓN CICLOS: Ata o 4 de xullo ás 13 h. Documentación:

• fotocopia DNI
  • Certificación académica

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA ALUMNADO ADMITIDO NOS CICLOS MEDIOS E SUPERIORES (alumnado novo)

• Impreso de matrícula (recoller na conserxería do centro)
  • 2 fotos (co nome, apelidos e curso por detrás)
  • Fotocopia do DNI
  • Xustificante de ter pagado o Seguro Escolar (1,12€ en NGB 20805103343040003924) (Excepto os maiores de 28 anos que están exentos)
  • Fotocopia do NUSS para os que paguen Seguro escolar (si non o teñen deberán solicitalo na Tesourería da Seguridade Social R/San Roque, 136 Vigo)
  • Certificado académico