Camiño do Penisal, 29. 36320 Chapela-Redondela. Tf: 986 453330 Fax: 986 450169.

BENVIDA

Tf: 986 453330   Fax: 986 450169
Código de centro: 36019566
Ubicación Vídeo de presentación

ESTATÍSTICAS 2ª AVALIACIÓN

Exames pendentes

Novidades biblioteca

Espazo Multisensorial: 5 grupos 5 sentidos

O día 11 de marzo, o  alumnado de 1º ESO,  3º ESO C, 4º ESO C. 2º APSD e 2º Ed Infantil  participaou no Concerto  Multisensorial: 5 grupos 5 sentidos no Multiusos de Chapela. O acto contou coa actuación  musical de Guadi Galego. No acto realizouse unha homenaxe a educadora social Ana de la Huz.

Folleto da actividade: portada e interior.

Matriarcas  Letra da canción

Nova da homenaxe a Ana de la Huz

Viaxe cultural Paris 2015

Pica na imaxe para ver máis fotos.       Ver de unha en una

Entroido 2015

Celebración do Entroido 2015 no Instituto o Venres 13 de Febreiro.

Pica para descargar algunhas FOTOS

ENTROIDO 2015  Vídeos coas fotos de diúrno e quenta modular

AO NOSO COMPAÑEIRO JORGE BERDIÑAS.

Acto de lembranza martes 10 de Febreiro ás 5.00 no Multiusos

Ao noso compañeiro JORGE BERDIÑAS falecido o día 5/1/15.

Hai momentos na vida onde non sabemos o que dicir, e menos como sentirnos. Hoxe é un deles.

O pasado 5 de xaneiro, a noite de Reis, o noso compañeiro, amigo, profesor, Jorge Berdiñas, faleceu repentinamente. Fíxoo como era o seu costume, desfrutando a vida ata o último segundo.

Moitos serán os momentos nos que pasada esta amargura que agora vivimos, lembremos o seu sorriso, a súa tenrura, o seu espírito libre e alegre, a súa coherencia e o seu xeito de vivir sempre de fronte coas súas ideas.

Non tardaremos moito en facer unha acto de lembranza, á súa altura, do que vos informaremos no seu momento. E dicimos de lembranza, e non de despedida, porque Jorge nos acompañará a todos e todas os que o coñecemos, xa para sempre.

Contigo na memoria, JORGE.

XORNADAS

Do 12 ao 14 de Xaneiro, estanse a celebrar as xornadas "Miradas Diversas desde a Infancia", dirixidas ao alumnado do Ciclos de diúrno e modular de Atencion a Persoas en Situación de Dependencia e Educación Infantil, nas que se tratan as características e necesidades das crianzas con diversidade funcional.

Programa das Xornadas

DATAS DE EXAMES DE PENDENTES CURSO 14-15