Camiño do Penisal, 29. 36320 Chapela-Redondela. Tf: 986 453330 Fax: 986 450169.

BENVIDA

Tf: 986 453330   Fax: 986 450169
Código de centro: 36019566
Ubicación Vídeo de presentación

ESTATÍSTICAS 1ª AVALIACIÓN

DATAS DE EXAMES DE PENDENTES CURSO 14-15

Día da discapacidade

Actividades desenvolvidas o  día 3/12/2014 co gallo do Día Internacional das Persoas con Discapacidade.

Organización: Olga Estraviz, Marta Pardavila, Elena Vázquez  e alumnado de 2º APSD.

Entidades participantes: Asociación Juan María (Nigrán), Down Vigo e Discade (Discapacidade e Defensa).

Agradecemento: a Teresa Dacuña pola súa colaboración cedendo ao alumnado de 4º ESO A.

Alumnado participante: 1º e 2º APSD (diúrno), 1º Educación Infantil (diúrno) e 4º ESO A.

DÍA DOS DEREITOS DO NENO

20 NOVEMBRO. DÍA DO NENO   OBRADOIROS NO VESTÍBULO DO IES

Os Obradoiros estiveron a cargo do alumnado de 2º de Educación Infantil.

• Grupos participantes:

3º ESO A, 3º ESO B, 1º ESO A e 1º Educación Infantil.

• Colaboradores:

Alicia, María, Cristina Garabatos e Begoña:cesión da súa hora de clase.

Aldán e Miguel: preparación do sistema de audio.

Moncho: impresión, plastificado, material.

A Ana

Este fin de semana [15/11/14] sorprendeunos a morte Ana, a educadora de InteRed que nos acompañou  este inicio de curso nos talleres de Educación Emocional.

As profesoras e o alumnado que traballamos con ela nestes semanas, quedamos aturdid@s, commocionad@s, tristes, e ainda así dispost@s a seguir explorando polas portas que ela nos comezou a abrir. Un pouquiño dela, o fío que nos tendeu, queda con nós.

Grazas por todo Ana!

A comunidade educativa do IES Chapela.

Día do coidador

Fotos das actividades realizadas por alumnado de APSD no vestíbulo do IES, co gallo do día do coidador o pasado 5 de novembro.

Teatro en Chapela

O venres 14 de novembro de 2014 ás 12:30h o alumnado de 1º ESO, 4º ESO, 1º Bacharelato, 1º do CS de Ed. Infantil e 2º do CM de ASPD asistirá á representación da obra “A verdade vestida” de Eduardo Blanco Amor, a cargo do grupo de teatro IAD-12 da Universidade Laboral de Ourense.

A obra

Fotos no Blog do ENDL

Fotos e vídeo do Magosto-Samaín 2014

Día da Ciencia en galego e semana da Ciencia no IES

Actividades do día da ciencia en galego (martes 4/11/2014) e da semana da ciencia no IES.

1. Martes dia 4 a partir das 12.30:  conferencia, , impartida polo investigador MOISÉS PÉREZ LORENZO, titulada: Nanotecnoloxía : o futuro e agora. Asistiu alumnado de 4º de ESO, 1º Bacharelato e 1º CM Farmacia.

2. Non é maxia, é ciencia......Experimentos no vestíbulo do IES durante tres recreos na semana.

Experimentos realizadas polo alumnado nos recreos:

• luns 3 novembro: segundo recreo
  • mércores 5 novembro: segundo recreo