Camiño do Penisal, 29. 36320 Chapela-Redondela. Tf: 986 453330 Fax: 986 450169.

BENVIDA

Tf: 986 453330   Fax: 986 450169
Código de centro: 36019566
Ubicación Vídeo de presentación

XORNADAS

Do 12 ao 14 de Xaneiro, estanse a celebrar as xornadas "Miradas Diversas desde a Infancia", dirixidas ao alumnado do Ciclos de diúrno e modular de Atencion a Persoas en Situación de Dependencia e Educación Infantil, nas que se tratan as características e necesidades das crianzas con diversidade funcional.

Programa das Xornadas

AO NOSO COMPAÑEIRO JORGE BERDIÑAS.

Ao noso compañeiro JORGE BERDIÑAS falecido o día 5/1/15.

Hai momentos na vida onde non sabemos o que dicir, e menos como sentirnos. Hoxe é un deles.

O pasado 5 de xaneiro, a noite de Reis, o noso compañeiro, amigo, profesor, Jorge Berdiñas, faleceu repentinamente. Fíxoo como era o seu costume, desfrutando a vida ata o último segundo.

Moitos serán os momentos nos que pasada esta amargura que agora vivimos, lembremos o seu sorriso, a súa tenrura, o seu espírito libre e alegre, a súa coherencia e o seu xeito de vivir sempre de fronte coas súas ideas.

Non tardaremos moito en facer unha acto de lembranza, á súa altura, do que vos informaremos no seu momento. E dicimos de lembranza, e non de despedida, porque Jorge nos acompañará a todos e todas os que o coñecemos, xa para sempre.

Contigo na memoria, JORGE.

DATAS DE EXAMES DE PENDENTES CURSO 14-15

Visita á Facultade de Químicas

O 16 de decembro 2014, o alumnado de 1º e 2º bacharelato de Ciencias realizou unha visita á facultade de Químicas-CUVI. Ademais de recibir información sobre os estudos e instalacións do grao e do CUVI en xeral, os e as estudantes observaron e realizaron experimentos de química vistosos.

ESTATÍSTICAS 1ª AVALIACIÓN

Día da discapacidade

Actividades desenvolvidas o  día 3/12/2014 co gallo do Día Internacional das Persoas con Discapacidade.

Organización: Olga Estraviz, Marta Pardavila, Elena Vázquez  e alumnado de 2º APSD.

Entidades participantes: Asociación Juan María (Nigrán), Down Vigo e Discade (Discapacidade e Defensa).

Agradecemento: a Teresa Dacuña pola súa colaboración cedendo ao alumnado de 4º ESO A.

Alumnado participante: 1º e 2º APSD (diúrno), 1º Educación Infantil (diúrno) e 4º ESO A.

DÍA DOS DEREITOS DO NENO

20 NOVEMBRO. DÍA DO NENO   OBRADOIROS NO VESTÍBULO DO IES

Os Obradoiros estiveron a cargo do alumnado de 2º de Educación Infantil.

• Grupos participantes:

3º ESO A, 3º ESO B, 1º ESO A e 1º Educación Infantil.

• Colaboradores:

Alicia, María, Cristina Garabatos e Begoña:cesión da súa hora de clase.

Aldán e Miguel: preparación do sistema de audio.

Moncho: impresión, plastificado, material.

A Ana

Este fin de semana [15/11/14] sorprendeunos a morte Ana, a educadora de InteRed que nos acompañou  este inicio de curso nos talleres de Educación Emocional.

As profesoras e o alumnado que traballamos con ela nestes semanas, quedamos aturdid@s, commocionad@s, tristes, e ainda así dispost@s a seguir explorando polas portas que ela nos comezou a abrir. Un pouquiño dela, o fío que nos tendeu, queda con nós.

Grazas por todo Ana!

A comunidade educativa do IES Chapela.

Día do coidador

Fotos das actividades realizadas por alumnado de APSD no vestíbulo do IES, co gallo do día do coidador o pasado 5 de novembro.