Camiño do Penisal, 29. 36320 Chapela-Redondela. Tf: 986 453330 Fax: 986 450169.

BENVIDA

Tf: 986 453330   Fax: 986 450169
Código de centro: 36019566
Ubicación Vídeo de presentación

A Ana

Este fin de semana [15/11/14] sorprendeunos a morte Ana, a educadora de InteRed que nos acompañou  este inicio de curso nos talleres de Educación Emocional.

As profesoras e o alumnado que traballamos con ela nestes semanas, quedamos aturdid@s, commocionad@s, tristes, e ainda así dispost@s a seguir explorando polas portas que ela nos comezou a abrir. Un pouquiño dela, o fío que nos tendeu, queda con nós.

Grazas por todo Ana!

A comunidade educativa do IES Chapela.

Día do coidador

Fotos das actividades realizadas por alumnado de APSD no vestíbulo do IES, co gallo do día do coidador o pasado 5 de novembro.

Teatro en Chapela

O venres 14 de novembro de 2014 ás 12:30h o alumnado de 1º ESO, 4º ESO, 1º Bacharelato, 1º do CS de Ed. Infantil e 2º do CM de ASPD asistirá á representación da obra “A verdade vestida” de Eduardo Blanco Amor, a cargo do grupo de teatro IAD-12 da Universidade Laboral de Ourense.

A obra

Fotos no Blog do ENDL

Fotos e vídeo do Magosto-Samaín 2014

Día da Ciencia en galego e semana da Ciencia no IES

Actividades do día da ciencia en galego (martes 4/11/2014) e da semana da ciencia no IES.

1. Martes dia 4 a partir das 12.30:  conferencia, , impartida polo investigador MOISÉS PÉREZ LORENZO, titulada: Nanotecnoloxía : o futuro e agora. Asistiu alumnado de 4º de ESO, 1º Bacharelato e 1º CM Farmacia.

2. Non é maxia, é ciencia......Experimentos no vestíbulo do IES durante tres recreos na semana.

Imaxes blog do EDLG

Nova en Radio Redondela 94.9 FM

Faro de Vigo

Experimentos realizadas polo alumnado nos recreos:

• luns 3 novembro: segundo recreo
  • mércores 5 novembro: segundo recreo
  • xoves  6 de novembro: 1º recreo

Magosto 2014

O xoves día 31 de Outubro,  celebrarase o Magosto no IES Chapela en horario diurno e nocturno.

A sesión da mañá terá lugar desde as 12:30 ata as 14:10.

A sesión da tarde terá lugar desde as 18:00 ata as 20:00.

ACTIVIDADES  [Departamento de Servizos á Comunidade]

ORDINARIO. DIURNO

CM APSD

• Decoración das aulas e do IES
  • Obradoiro de cancións populares
  • Obradoiro de elaboración de instrumentos a partir de elementos naturais

CS EDUCACIÓN INFANTIL

• Xogos Populares
  • Froitas con sentimentos

MODULAR

CM APSD

• Decoración das aulas e do IES.
  • Doces típicos do outono
  • Obradoiro de danzas e música tradicional
  • Obradoiro de baile moderno

CS EDUCACIÓN INFANTIL

•  Decoración aulas e IES
  •  Froitas con sentimentos

•  De 12:10 a 14:10

• Final Torneo de Futbito

• Degustación de castañas

• De 18:00 a 20:00

• Degustación de castañas

Libros solidarios

As bibliotecas de Redondela impulsan unha campaña de recollida de alimentos e produtos de primeira necesidade destinados a Cáritas Redondela

Libros solidarios

é o lema desta campaña de intercambio de libros por alimentos, na que participan as bibliotecas municipais, a biblioteca do Círculo Cultural  Recreativo de Chapela e as bibliotecas dos CEIP de Quintela, Santo Paio de Abaixo, Alexandre Bóveda, Laredo, do CEP Santa Mariña e dos IES  Chapela e Mendiño que son así mesmo os lugares de intercambio.

A campaña dará comezo o venres, 24 de outubro, por ser este o Día da Biblioteca, e rematará o 28 de novembro ou ata que se esgoten as existencias. A iniciativa está aberta a calquera cidadán que quera colaborar e, nos centros de ensino particularmente ás súas comunidades escolares, cambiando alimentos non perecedoiros e produtos de hixiene, tanto persoal como para o fogar, polos libros que encontrarán expostos nos distintos centros de intercambio. Os visitantes collerán o libro ou libros do seu interese e deixarán a cambio os produtos nos recipientes colocados para tal efecto.

Colaboradores : Biblioteca do CEIP San Salvador de Teis, Fundación Filomena Rivero Alonso e El Patito Editorial

Na foto, a presentación da campaña coa presencia das bibliotecarias dos centros participantes e dalgún dos colaboradores.

Presentación do videoclip TERRA no IES Mendiño (Redondela)

O venres 10 de outubro desprazámonos 7 membros do EDLG ata o IES Mendiño para presentar o videoclip TERRA en lingua de signos ao alumnado de 1º ESO e PDC.

Ciencia que conta

Nova convocatoria do concurso de relatos curtos  Ciencia que conta

Na convocatoria 2013 resultou finalista  a nosa alumna Claudia Rivas Guisande.  Aqui podes ver ou descargar  o  libro que contén os relatos premiados  no 2013.