BENVIDA

Tf: 986 453330 Fax: 986 450169.
Código: 36019566
Ubicación Vídeo de presentación

Campus científico 2014

• Para alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato con media superior a 7,50 no curso anterior.

• Solicitudes  ata o dia 26 de abril.

• Toda a información.

CALENDARIO DE EXAMES DE MATERIAS PENDENTES CURSO 2013-2014

Datas dos exames de  MATERIAS PENDENTES curso 2013- 2014 , parcias e globais de maio.

DATAS DO SEGUNDO EXAME

FRANCÉS Xoves          27 marzo   ás 16:30
INGLÉS Mércores      26 marzo   ás 16:30
FÍSICA E QUÍMICA Xoves          24 abril     ás 16:30
MATEMÁTICAS Mércores        9 abril     ás 17:30
CCSS, X.e HISTORIA Xoves            3 abril
DEBUXO Mércores      30 abril     ás 18:00
L. CASTELÁ Mércores        2 abril     ás 16:30
L. GALEGA Xoves          10 abril     ás 16:30

Ligamats 2014. Diploma para o noso alumnado

Con motivo de IMATXINA, X  Semana Matemática de Vigo, o  IES CHAPELA  participou  NA  LIGAMATS 2014

O primeiro equipo da Categoría B pasou á final que se celebrou o mércores 19 de marzo, quedando no cuarto posto e conquerindo un  DIPLOMA.   PARABÉNS !!

Categoría B-Equipo 1 (1º ciclo ESO)

Categoría B-Equipo 2 (1º ciclo ESO) Categoría C (2º ciclo ESO)

UXÍO ALBÁ OREIRO

JULIO ALONSO RODRÍGUEZ

IGNACIO GARCÍA VÁZQUEZ

ANIA LAMPÓN SANTO

DAVID BOTELLO RODRÍGUEZ

PABLO BOTELLO RODRÍGUEZ

CARLOS GARCÍA ALONSO

JAVIER LAMPÓN SANTOS

DANIEL URBINA NÚÑEZ

DAVID SOLER GARCÍA

IAGO FERREIRO ARES

ANXO JORGE TOBIO

DIPLOMA
O venres 21 de marzo,  acudiron á fundación Barrié  ao acto de clausura da semana matemática, onde ademais da recollida de premios e diplomas, puideron disfrutar de actuacións e ver como quedou a Esponxa de Menger.

Feira matemática Imatxina 2014

O alumnado de 1º ESO visitou a feira matemática Imatxina na Fundación Barrié (Vigo) levando os módulos nivel 2 da esponxa de Menger construídos entre todo o alumnado do centro. O IES de Chapela contribúe así, xunto cos outros centros da comarca de Vigo, á construción do nivel 4 da esponxa de Menger promovida pola Semana Matemática de Vigo

Mural de Rosalía

Desde  o 10 de marzo de 2014, Rosalía estará presente nos muros do IES de Chapela dando a benvida a quen entre no centro, mostrando o orgullo da parroquia de Chapela por ter unha lingua propia.

"Que cante Chapela na lingua que eu falo"

Foto recitando Recitadores/as Destapando o mural

Grupo de traballo

Actividades do EDL: Mural de Rosalía

O próximo luns 10 de marzo,  pola mañá no 2º recreo (12:10h), faremos a inauguración oficial do mural deseñado e realizado por alumnado de 3º da ESO (Iván Faro, Claudia Rivas, Anxo Jorge e Xoel Rodríguez) e coordinado polas profesoras Carmen Toro e Emilia Fernánez.

Temos tamén organizado para esa hora un recitado colectivo do poema "Has de cantar" (1º poema de Cantares Gallegos) no que participará alumnado representando a cada unha das 21 clases de diurno do instituto (ESO, Bacharelato e FP), xunto con representación do profesorado e de nais e pais do alumnado.