Lingua Galega

Benvida

Benvidos e benvidas á páxina do Departamento de Lingua e Literatura Galega. Con ela queremos estar un pouco máis achegados ao noso alumnado. Aquí poderedes atopar toda a información relativa a novas que vos poden interesar, actividades, exercicios variados, apuntamentos, etc... Agardamos encher pouco  a pouco de contido este espazo virtual e que sexa de utilidade.

ALUMNA GALARDOADA NO XXIV CERTAME DE POESÍA MARÍA SOLIÑO

Noelia Lago

A alumna Noelia Lago, de 3º ESO B, foi galardoada no XXXIV Certame de Poesía María Soliño, obtendo o 2º premio da súa categoría. Este prestixioso premio de poesía para o alumnado de Secundaria e Bacharelato, con moitas edicións no seu haber, está organizado polo IES María Soliño de Cangas.

A alumna foi recoller o seu premio na mañá do 21 de xuño nun acto celebrado no propio IES María Soliño.

Dende aquí queremos darlle os parabéns polo seu premio e animala a que siga polo camiño da poesía!

ALUMNA GALARDOADA NO VII CERTAME DE RELATO CURTO DA FANPA

Clara Durán

Entrega de premio

A alumna Clara Durán, de 4º ESO B, foi galardoada no VII Certame de Relato Curto da FANPA, ficando finalista do mesmo. Este prestixioso premio, organizado pola Federación da Asociación de Nais e Pais, publica as obras gañadoras nun volume editado por Kalandraka.

A alumna foi recoller a súa mención o pasado mes de maio nun acto que se celebrou no Pazo da Cultura de Pontevedra, sendo mantedora do acto a escritora Concha Blanco.

Dende o centro queremos darlle os parabéns á gañadora e animala a seguir no camiño da escrita!

Obra teatral "Language Planning"

O martes 9 de abril, os alumnos e alumnas de 4º ESO e 1º BACH asistiron á representación teatral "Language Planning" no Multiusos da Xunqueira, en Redondela. Trátase dunha montaxe teatral de carácter cómico e retranqueiro a partir de diferentes investigacións sociolingüísticas e de relatos de "Made in Galiza" de Sechu Sende.

Language Planning 1 Language Planning 2 Language Planning 3

Pergamiño Vindel - Un tesouro en Sete Cantigas

O dia 29 de novembro o grupo de 1º Bacharelato visitou no Museo do Mar de Galicia a exposición PERGAMIÑO VINDEL - UN TESOURO EN SETE CANTIGAS. Acompañadas e acompañados das profesoras Manuela González  e Olga Nogueira, participaron nun obradoiro sobre a Idade Media e puideron coñecer algo máis desta alfaia da nosa cultura. Por último fixeron unha foto para a historia, todas e todos xuntos co pergamiño.

Presentación de Libros

1 de decembro, 10:30 a 12:00 / Sala de Conferencias

Departamento de Lingua Galega

Carlos Pazos-Justo

A imagem da Galiza em Portugal

Através Editora, 2016

Roberto Samartim

Mudança política e sistemas culturais em transiçom

Laiovento, 2017

O alumnado de 1º Bacharelato coa profesora de Lingua Galega, Olga Nogueira,

participou na presentación dos libros de Carlos Pazos e Roberto Samartim.

Teatro no IES

O alumnado de 1º ESO do IES de Chapela, dirixido pola profesora de Lingua e Literatura Galega Patricia Clavo, preparou durante todo o curso 2014-15 a montaxe da obra de teatro Ruído dunha noite de verán de Inés Falconi, que foi representada no auditorio do multiusos de Chapela o 12 e o 16 de xuño de 2015.

Visita alumnado de Monçao - 2010

Letras galegas 2009 - Ramón Piñeiro

Premio á Innovación en Normalización Linguística 2007

A lingua galega e a relación coas TIC