Xeografía e Historia

Cliphistoria

Cliphistoria, un recurso para estudar Historia de España a través do cine.

Cliphistoria é un canal de youtube que ofrece infinidade de secuencias de películas de cine relacionadas cos distintos momentos e aspectos da Historia de España. Tamén inclúe clips obtidos de series de televisión e documentais. Tratase dun recurso didáctico de indubidable valor que pretende ser ao mesmo tempo unha reivindicación do cine español e iberoamericano. Está organizado en varias listas de reproducción que recorren as diferentes etapas da Historia española asta 1936: Idade Antiga, Idade Media, Renacimento e Reis Católicos, A monarquía dos Austrias, Os Borbóns asta 1808, Independencias e Fernando VII, Isabel II e o Sexenio democratico, Alfonso XII, Alfonso XIII e a II República. Cada clip ou secuencia aparece perfectamente contextualizada tanto en relación coa época ou acontecimento ao que se refire como na película da que están extraídas.

TRABALLOS DO ALUMNADO DE 1º DE ESO

MAPAS INTERACTIVOS

Nesta páxina podes atopar mapas interactivos