XORNADA DEPORTE NA ESCOLA : ATLETISMO E NATACIÓN

O Mércores 27 de maio de 2009 uns 41 rapaces e mestres de 2º e 3º ciclo de primaria desplazámonos ao Complexo Polideportivo A Cachada de Boiro para celebrarnos unha nova xornada de convevencia polideportiva de Atletismo e Natación entre os Colexios de Pobra, Cabo de Cruz e O Grupo de Ribeira.

Primeiro disputamos no Pabillón o Atletismo: Salto lateral en 20", lanzamento de dardo, salto horizontal a pes xuntos, lanzamento de balón medicinal, velocidade 10 x 10m e os relevos superdisputados sen obstáculos e con obstáculos.

A Continuación diriximonos á piscina anexa onde disputamos tres probas individuais de 25 crol, 25 braza e 25 costas para rematar cos relevos 4 x 25 estilo libre.

Pasámolo moi ben, sentimos non poder levar a máis rapaces e rapazas. Agardamos ao ano que ven.