Situación Covid 21-22

Entradas e saídas ao colexio e plano de circulación

ENTRADAS E SAÍDAS PARA O CURSO 21-22

Planos das entradas ao recinto escolar , por cursos:

planosplanos21-22

planos21-22 planos21-22

planos circulación 21-22 planos21-22

Horarios de entradas e saídas por cursos:

planos circulación 21-22

-O alumnado de Educación Infantil accederá ao recinto escolar con un único acompañante (con máscara) por alumno/a (recomendada máscara). Ao interior do centro o alumnado non poderá ser acompañado e accederán pola entrada indicada atendendo ás directrices dos mestres/as responsables desa entrada.

-O alumnado de Educación Primaria do mesmo nivel accederán ao recinto escolar, coa súa máscara posta e sen acompañantes, para colocarse nas súas filas,dentro do recinto escolar de forma controlada, á súa hora, en fila de a 1, e entrarán un grupo a continuación do outro, seguindo as directrices dos mestres/as responsables desa entrada.
-As escaleiras estarán divididas en dúas marxes (dereita-esquerda)  e cada curso deberá subir e baixar sempre pola marxe indicada.

Recomendacións da pediatra para as familias

Recomendacións achegadas pola pediatra do Centro de Atención Primaria, para axudar aos pais e nais sobre como actuar ante unha situación de posible  contaxio de coronavirus.

Recomendacións