MONSTER MADNESS- THEATRE IN ENGLISH-2015

O  PASADO VENRES 10 DE MARZO FOMOS AO TEATRO.  RIMOS, CANTAMOS E BAILAMOS,.... PERO .....EN INGLÉS!!!!!!. PREME NAS FOTOS PARA VER A FUNCIÓN.

cemetery1 ENGLISH THEATRE ENGLISH THEATRE ENGLISH THEATRE

DIA DA MULLER TRABALLADORA -8 DE MARZO DE 2015

diaemptydaemptymulleremptytraballadora

CARTAZMULLERTRABALLADORA

mullertraballadora2015              mullertraballadora2015

DENDE O COLEXIO QUEREMOS CONTRIBUIR A CONSEGUIR A UNHA SOCIEDADE MÁIS XUSTA. UN DOS ASPECTOS MÁIS IMPORTANTES HOXE EN DÍA, CONSIDERAMOS QUE É CONSEGUIR QUE OS NOSOS ALUMNOS E AS NOSAS ALUMNAS ACADEN UNHA CONCIENCIA FIRME DA  IGUALDADE ENTRE HOMES E MULLERES, EN TODOS OS ÁMBITOS DA VIDA.

ESTE ANO QUEREMOS SALIENTAR O LABOR TAN IMPORTANTE QUE TANTAS E TANTAS MULLERES GALEGAS FIXERON. ENTRADE NESTE ENLACE PARA SABER MÁIS.  culturagalega.org/mulleres

OU DESFRUTADE CON ESTAS PRESENTACIÓNS, ONDE COÑECEREDES A GRANDES MULLERES

QUE DESENVOLVERON GRANDES LABORES EN DIFERENTES EIDOS DA VIDA.

ENTROIDO 14-15

ANTIFAZ

ESTE ANO AS PROTAGONISTAS FORON AS MÁSCARAS AFRICANAS. COMO ESTAMOS A VOLTAS CO PROXECTO DA MULTICULTURALIDADE, ESTAMOS A FACER DISTINTOS OBRADOIROS PARA APRENDER OUTRAS CULTURAS DIFERENTES DA CULTURA GALEGA. CADA CLASE , COS SEUS TITORES E TITORAS, DESEÑARON E PINTARON A SÚA PROPIA MÁSCARA, QUE LOGO EXPUXEMOS NO MURO DO PATIO. BUENO, AÍNDA PODEDES VIR ADMIRALAS Á ENTRADA DO COLE OU NESTE VIDEO.

mascaras

O VENRES TIVEMOS  A GRAN FESTAZA!!!!! DENTRO DAS AULAS,PRIMEIRO , E LOGO  UN GRANDE GUATEQUE NO PABELLÓN. ALÍ CANTAMOS E BAILAMOS COS NOSOS DISFRACES A RITMO DE SAMBAS E MERENGUES.

ENTROIDO ENTROIDO ENTROIDO ENTROIDO

ENTROIDO        ENTROIDO         ENTROIDO        ENTROIDO

ENTROIDO ENTROIDO ENTROIDO

ENTROIDO ENTROIDO ENTROIDO

ENTROIDO  ENTROIDO ENTROIDO

ENTROIDO ENTROIDO ENTROIDO

VENRES VERDES CURSO 2012-2013

O MESTRES E MESTRAS DA NOSA ESCOLA QUEREMOS MANIFESTARNOS EN DEFENSA DO ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE.

ESTE VENRES 12 DE ABRIL DE 2013 QUIXEMOS EXPRESARNOS LENDO O MANIFESTO(PREME PARA LELO E MANTERTE INFORMADO/A)  A PROL DO ENSINO PÚBLICO LEVANDO POSTAS AS NOSAS CAMISETAS VERDES.

VENRES VERDES ENSINO PÚBLICO