REVISTA ALBORADA 2015-2016

Nº1Nº5-Nº1Nº6

NENOS E NENAS, FAMILIAS:

ESTE ANO QUIXEMOS POÑER O NOSO GRAN DE AXUDA AO COIDADO E CONSERVACIÓN DO MEDIOAMBIENTE, POR ISO DECIDIMOS NON FACER EN PAPEL  A NOSA REVISTA ESCOLAR.

AGARDAMOS QUE A DESFRUTEDES VÉNDOA EN LIÑA TODOS XUNTOS. PARA VELA EN PANTALLA COMPLETA PREMEDE  NA ICONA DO RECTÁNGULO QUE ESTÁ NA ESQUINA DEREITA.

SE QUEREDES DESCARGAR UNHA COPIA EN PDF PREMEDE NA IMAXE.ALBORADA15-16

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 15-16

BANDEIRAGALEGANOTASMUSICAIS  PANDEIRETABANDEIRAGALEGA

APRENDEMOS SOBRE A VIDA DE MANUAL MARÍA DA MAN DOS NOSOS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS DE 6º.

PREMEDE NAS IMAXES PARA VER OS VÍDEOS.

VIDA DE MANUELMARIA

TIVEMOS MOITO BAILE TRADICIONAL A CARGO DAS NOSAS BAILARINAS E BAILARÍNS DO OBRADOIRO DA PROFE ROSA.

muiñeira     muiñeira

muiñeira

TIVEMOS UN ESPECIAL DE CONTACONTOS  MOI ANIMAAAALLL, CON ADIVIÑAS INCORPORADAS...

quenson contacontos

LOGO TAMÉN TIVEMOS UNHA DEMOSTRACIÓN DA CALIDADE E CANTIDADE DE ARTISTAS QUE HAI NO COLEXIO. DELEITÁRONNOS COAS SÚAS CANCIÓNS, OS SEUS BAILES E O SEU RECITADO. PREMEDE PARA DESFRUTAR DOS VÍDEOS.

INFANTIL 3 ANOS: " A RODA RODA "

INFANTIL 4 ANOS: "O PEIXE DE MANOLA "

INFANTIL 5 ANOS: "BAIXO O MAR "

1ºA: "A VACA "

1ºB: "O PIRATA METEPATA "

2ºS A E B: "QUE CALOR "

3ºA: "POESÍAS DE MANUEL MARÍA "

3ºB: "A LENDA DA SEREA"

4ºA: "O CUCO"

4ºB:" O CARRO"

5ºS A E B: "MUSA DOS VENTOS"

PARABÉNS A TODOS E TODAS POLAS VOSAS ESPECTACULARES INTERPRETACIÓNS.

LETRAS GALEGAS 15-16

CARTELETRAS15-16

ESTE ANO O DÍA DAS NOSAS LETRAS E DA NOSA LINGUA GALEGA ESTÁ ADICADO AO POETA DA TERRA CHÁ : MANUEL MARÍA.

MANUELMARIA MANUELMARIAMANUELMARIA

PARA SABERES SOBRE A SÚA VIDA, SOBRE A SÚA OBRA,E DESFRUTAR DOS SEUS POEMAS MUSICADOS PREMEDE NA ICONA DA SÚA CASA-MUSEO

CASAMUSEO

TAMÉN PODEDES FACER ACTIVIDADES INTERACTIVAS NOS VOSOS ORDENADORES.PREMEDE AQUÍ.

TAMÉN TENDES MOITAS ACTIVIDADES PARA IMPRIMIR NESTA LIGAZÓN.

SEMANA DO LIBRO 15-16

QUE ESTUPENDA FOI A SEMANA. TIVEMOS DE TODO: MOITOS CONTOS EXPRESSSS, PINCHOS LITERARIOS

COTOSEXPRES COTOSEXPRES COTOSEXPRES

FIXEMOS UNHA HOMENAXE AO QUIXOTE

O PEQUENO QUIXOTE

E TAMÉN CONTACONTOS.

PEPA VEU VISITARNOS E CONTOUNOS A SÚA HISTORIA.

chimpatepepa

VENRES VERDES CURSO 2012-2013

O MESTRES E MESTRAS DA NOSA ESCOLA QUEREMOS MANIFESTARNOS EN DEFENSA DO ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE.

ESTE VENRES 12 DE ABRIL DE 2013 QUIXEMOS EXPRESARNOS LENDO O MANIFESTO(PREME PARA LELO E MANTERTE INFORMADO/A)  A PROL DO ENSINO PÚBLICO LEVANDO POSTAS AS NOSAS CAMISETAS VERDES.

VENRES VERDES ENSINO PÚBLICO