Matricula

Listaxe provisional admitidos curso 24-25

Publicación listaxes provisionais admitidos curso 24-25

Publicadas as listaxes provisionais de admitidos para o vindeiro curso 24-25. Para calquera consulta,  poden facelo no centro na administración ou telefónicamente.

Indicar tamén que todo o alumnado de infantil de 3 anos, ten praza.

Matrícula para o vindeiro curso 24-25

Aberto o prazo de admisión para o vindeiro curso 24-25.

Desde o 1 ao 20 de marzo ambos os dous inclusive, está aberto o prazo de admisión de solicitudes de alumnado para o curso 2024- 2025.

Todo o proceso está regulado polo

• Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
  • Manual para as familias, para o acceso e uso da aplicación Admisión alumnado.

-Resumo da información

-Documentación a presentar